Visst fan, det tänkte jag inte på men på kycklings överarm?!? Nog för att den är stor men inte riktigt så stor så att den når ända dit upp...blom skrev:eller den bucktande bulan i dom tajta byxorna![]()
Jag sa ju att man blev snabb som fan i dem...TERMINATOR skrev:hahaha![]()
men dom va snabba som fan, han virvlade runt så vi andra inte hängde med, fast det är klart med den klubban så kan man inget annat
![]()
raukroland skrev:Visst fan, det tänkte jag inte på men på kycklings överarm?!? Nog för att den är stor men inte riktigt så stor så att den når ända dit upp...![]()
![]()
Jag sa ju att man blev snabb som fan i dem...
Du får plocka bort dekalerna där nere på din klubba, så att den inte är så tung, sen är du nästan lika snabb... Då fattas det bara ett par tajta gay-brallor sen jävlar...![]()
![]()
En liten tröst är att nästa gång kommer du inte att få lika mycket träningsvärk...TERMINATOR skrev:hahaha big risk att jag drar på mej ett par sånna fagg brallor, JAG HAR SÅN SATANS TRÄNINKSVÄRK!!!!
och du... diissa inte min TERMINATOR klubba
Swedie`s brorsaraukroland skrev:En liten tröst är att nästa gång kommer du inte att få lika mycket träningsvärk...![]()
Nä, jag dissar inte din TERMINATOR klubba... Dekalen var snygg...
Var har du fixat den?!?
blom skrev:hohoho erik hur går det med din bullt
Jag har medicinen för dig my friend!!!erik skrev:7/16" blocknyckel ska inhandlas idag... sen ska toppen bort.
Supermoto skrev:Jag har medicinen för dig my friend!!!
1. SPRÄNG bort skiten som sitter där idag (slipper duhandla jävla onödig hylsa)
2. Byt bult till en med 12mm skalle!
KLART!![]()
Jo, jag sa: SPRÄNG BORT SKITEN!!!erik skrev:1. Dålig idé då även toppen kan ta stryk...
2. Kan bli svårt eftersom det är en sån bult som det sitter en sladd i (tror det var nån tempgivarer/termostatsensor eller liknande)
erik skrev:7/16" blocknyckel ska inhandlas idag... sen ska toppen bort.
Sladden är ett tydligt tecken på att det är en så kallad "Sprängbult".erik skrev:1. Dålig idé då även toppen kan ta stryk...
2. Kan bli svårt eftersom det är en sån bult som det sitter en sladd i (tror det var nån tempgivarer/termostatsensor eller liknande)
Kyckling skrev:Varför har du ändrat dig om toppdemontering förresten?
erik skrev:Tillverkning av verktyg blir inte helt enkelt då jag inte har svets hemma. Har svårt att fixa sånt på kvällar/helger också. Sen om jag ändå monterat ner halva motorn kan jag lika gärna riva toppen för att vara på den säkra sidan.
Kjelle skrev:Sedan när du är klar kan du fortsätta med att serva min hoj!![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |