Visst fan, det tänkte jag inte på men på kycklings överarm?!? Nog för att den är stor men inte riktigt så stor så att den når ända dit upp...blom skrev:eller den bucktande bulan i dom tajta byxorna
Jag sa ju att man blev snabb som fan i dem...TERMINATOR skrev:hahaha men dom va snabba som fan, han virvlade runt så vi andra inte hängde med, fast det är klart med den klubban så kan man inget annat
raukroland skrev:Visst fan, det tänkte jag inte på men på kycklings överarm?!? Nog för att den är stor men inte riktigt så stor så att den når ända dit upp...
Jag sa ju att man blev snabb som fan i dem...
Du får plocka bort dekalerna där nere på din klubba, så att den inte är så tung, sen är du nästan lika snabb... Då fattas det bara ett par tajta gay-brallor sen jävlar...
En liten tröst är att nästa gång kommer du inte att få lika mycket träningsvärk...TERMINATOR skrev:hahaha big risk att jag drar på mej ett par sånna fagg brallor, JAG HAR SÅN SATANS TRÄNINKSVÄRK!!!!
och du... diissa inte min TERMINATOR klubba
Swedie`s brorsaraukroland skrev:En liten tröst är att nästa gång kommer du inte att få lika mycket träningsvärk...
Nä, jag dissar inte din TERMINATOR klubba... Dekalen var snygg...
Var har du fixat den?!?
blom skrev:hohoho erik hur går det med din bullt
Jag har medicinen för dig my friend!!!erik skrev:7/16" blocknyckel ska inhandlas idag... sen ska toppen bort.
Supermoto skrev:Jag har medicinen för dig my friend!!!
1. SPRÄNG bort skiten som sitter där idag (slipper duhandla jävla onödig hylsa)
2. Byt bult till en med 12mm skalle!
KLART!
Jo, jag sa: SPRÄNG BORT SKITEN!!!erik skrev:1. Dålig idé då även toppen kan ta stryk...
2. Kan bli svårt eftersom det är en sån bult som det sitter en sladd i (tror det var nån tempgivarer/termostatsensor eller liknande)
erik skrev:7/16" blocknyckel ska inhandlas idag... sen ska toppen bort.
Sladden är ett tydligt tecken på att det är en så kallad "Sprängbult".erik skrev:1. Dålig idé då även toppen kan ta stryk...
2. Kan bli svårt eftersom det är en sån bult som det sitter en sladd i (tror det var nån tempgivarer/termostatsensor eller liknande)
Kyckling skrev:Varför har du ändrat dig om toppdemontering förresten?
erik skrev:Tillverkning av verktyg blir inte helt enkelt då jag inte har svets hemma. Har svårt att fixa sånt på kvällar/helger också. Sen om jag ändå monterat ner halva motorn kan jag lika gärna riva toppen för att vara på den säkra sidan.
Kjelle skrev:Sedan när du är klar kan du fortsätta med att serva min hoj!
Supermoto skrev:Men ge FAAN i mina cyklar!!!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|