blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
japp inte att föraktaerik skrev:Näe, får nog sluta med det. Insåg just allvaret i det...
japp inte att föraktaerik skrev:Näe, får nog sluta med det. Insåg just allvaret i det...
blom skrev:då smyger vi igång igen då
Det var ju synd att vi inte passerade det redan förra året...erik skrev:Bara c:a 85 inlägg kvar till pbr-forumet passerar 20 000 inlägg...
Såpass...blom skrev:imorgon eller tidigare nästa vecka så köper jag nog förmodligen en del cross utrustning
Marin och fritid på aspholmen har mkt billiga kläderblom skrev:imorgon eller tidigare nästa vecka så köper jag nog förmodligen en del cross utrustning
Var inne där i veckan och kollade men de har ju bara cross och motardkläder...Supermoto skrev:Marin och fritid på aspholmen har mkt billiga kläder
dom har även husaställraukroland skrev:Var inne där i veckan och kollade men de har ju bara cross och motardkläder...
Behöver nytt skinställ och ny hjälm...
Husaställ på en grön ZX9:a... Nja, jag vet inte om det funkar så bra...blom skrev:dom har även husaställ
jag var oxå där för ett tag sen men icke sa nicke. det blir tld/shift och fox. tld är redan köpt väntar bara på sakerna, shift och fox blir förmodligen i veckan.
tro mig det funkar skit bra men om det därimot ser så bra ut är en annan 5araukroland skrev:Husaställ på en grön ZX9:a... Nja, jag vet inte om det funkar så bra...
blom skrev:fan dåligt med svar idag tycker jag.. är alla så satans tokbakis idag så dom inte kan svara på mail? jag kanske inte ska säga något för jag vet hur det brukar vara. men vid den här tiden har jag för mig att jag bruknar vakna i soffan ialf.
så kan det vara. men det ska ju fan inte gå ut över migerik skrev:folk kanske är bortresta... eller så har julklappshysterin gjort att de inte har råd att betala interneträkningen.
blom skrev:så kan det vara. men det ska ju fan inte gå ut över mig
jo visst är det så.erik skrev:där har du en poäng...
Ja, man kanske skulle dra ut hojen ur garaget en stund... Den måste iaf tvättas...blom skrev:det är ju nästan hojväder idag
eller så gör du det rätta och säljer x9an och köper en husaraukroland skrev:Ja, man kanske skulle dra ut hojen ur garaget en stund... Den måste iaf tvättas...
Jag tror jag skippar husastället även om det funkar som dr. Alban skulle ha sagt...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|