Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
imorgon eller tidigare nästa vecka så köper jag nog förmodligen en del cross utrustning :)
Marin och fritid på aspholmen har mkt billiga kläder :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
raukroland skrev:
Var inne där i veckan och kollade men de har ju bara cross och motardkläder... :4skrika
Behöver nytt skinställ och ny hjälm...
dom har även husaställ :tummenupp

jag var oxå där för ett tag sen men icke sa nicke. det blir tld/shift och fox. tld är redan köpt väntar bara på sakerna, shift och fox blir förmodligen i veckan.

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
blom skrev:
dom har även husaställ :tummenupp

jag var oxå där för ett tag sen men icke sa nicke. det blir tld/shift och fox. tld är redan köpt väntar bara på sakerna, shift och fox blir förmodligen i veckan.
Husaställ på en grön ZX9:a... Nja, jag vet inte om det funkar så bra... :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
fan dåligt med svar idag tycker jag.. är alla så satans tokbakis idag så dom inte kan svara på mail? jag kanske inte ska säga något för jag vet hur det brukar vara. men vid den här tiden har jag för mig att jag bruknar vakna i soffan ialf.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
fan dåligt med svar idag tycker jag.. är alla så satans tokbakis idag så dom inte kan svara på mail? jag kanske inte ska säga något för jag vet hur det brukar vara. men vid den här tiden har jag för mig att jag bruknar vakna i soffan ialf.

folk kanske är bortresta... eller så har julklappshysterin gjort att de inte har råd att betala interneträkningen.

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
blom skrev:
det är ju nästan hojväder idag :)
Ja, man kanske skulle dra ut hojen ur garaget en stund... Den måste iaf tvättas... :)
Jag tror jag skippar husastället även om det funkar som dr. Alban skulle ha sagt... :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
raukroland skrev:
Ja, man kanske skulle dra ut hojen ur garaget en stund... Den måste iaf tvättas... :)
Jag tror jag skippar husastället även om det funkar som dr. Alban skulle ha sagt... :)
eller så gör du det rätta och säljer x9an och köper en husa :tummenupp :yoparty :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år