blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag ska på pain jag ska på pain
Nej, nej, nej...blom skrev:eller så gör du det rätta och säljer x9an och köper en husa
ja x9an är en hoj som man kan ha roligt med i 20minraukroland skrev:Nej, nej, nej...
Husa är inget för mig...
Dessutom tycker jag om min 9:a
blom skrev:ja x9an är en hoj som man kan ha roligt med i 20min
ja jag säger ju detMattias650 skrev:Tyckte det såg ut som du hade rätt kul när du hade din X9:a!
Hade jag råd att försäkra en så skulle jag inte ha något emot att ha en själv.
jag är på. men man får inte äga någon mer hojTengil skrev:Jag tyske vi alla ska köpa gamla Yamaha RD 125 och vobbla runt på. Dom kanske inte gör mer är 140 men fartupplevelsen är total! Dessutom kostar dom mindre än vad månadskontot på pizza är. Försäkringen ligger på nivåer att pengarna räcker både till bio och blommor till damen. Dessutom är det 2T.
MEN KÖP EN RD DÅ!!!
blom skrev:...och med din ålder så blir det nästan gratis
men gammling du ska väl ha kvar din sv eller funderar du på att byta?Mattias650 skrev:
blom skrev:men gammling du ska väl ha kvar din sv eller funderar du på att byta?
blom skrev:jag är på. men man får inte äga någon mer hoj
det är kung... ska vi köpaTengil skrev:Jag vobblade framgaffeln sned på min RD 125 LC från -83...
Tengil skrev:Kolla vad jag köpt idag
blom skrev:kjelle har du hört något från deras senaste? släpps nog nu i jan tror jag
gitarrer är bra fan vad fint det ska bli att rocka till painKjelle skrev:Nää, jag har dom 2 första skivorna (varav den 1:a är klart bäst!). Enligt NA idag ska det vara "mer gitarrer" på den nya.
gud vad fin men du skulle ju köpa en 125a kom vi ju överens om juTengil skrev:Kolla vad jag köpt idag
Nästa år är jag snabbast!
blom skrev:gud vad fin men du skulle ju köpa en 125a kom vi ju överens om ju
Kjelle skrev:Vacuumpumpar, en liten och en mellan??
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|