Mattias650
Örebroare
blom skrev:jag har hört från han.. brukar vara där och fika ibland. han mår ganska bra
Va bra att han mår bra och fikar ibland!
blom skrev:jag har hört från han.. brukar vara där och fika ibland. han mår ganska bra
ja ha det så jävla bra dåraukroland skrev:Sjalv har jag slagit igang svagerns dator, vad fint det ar med XP pa spanska... Man fattar ju ingenting, det ar ju tur att man ar van vid datorer iaf sa att man vet ungefar vad det borde sta i rutorna som kommer upp...
I Mexcio City ar det helt OK knappt 20 grader varmt och solen skiner, vantar bara pa att ta flyget till Cancún sa att man far bada och sola pa riktigt...
blom skrev:ja ha det så jävla bra då
Tengil skrev:Skiiiiiit kuuul att alla jävlar får ut å resa.
har du det bra mattias så har jag oxå det och då blir jag gladMattias650 skrev:Näääää....
Men hoppas ni har det bra alla globetrotters!
blom skrev:har du det bra mattias så har jag oxå det och då blir jag glad
japp.. nu ringde tanten och sa att vi fick lägenheten.. nu ska väl igentligen bara jag bestämma migMattias650 skrev:Jag har det bra, så då är vi glada båda två!
blom skrev:japp.. nu ringde tanten och sa att vi fick lägenheten.. nu ska väl igentligen bara jag bestämma mig
tyvär på 2a våningen inge kul när man har barnMattias650 skrev:Det är ju bara å slå till!
Om den är bra förstås.
blom skrev:tyvär på 2a våningen inge kul när man har barn
jo visst är det så.. så jag ringde och tackade nej. letandet går vidareMattias650 skrev:Nej, det är inte så bra.
Då är väl lägenheten ni har bättre? Med stor fin uteplats.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|