Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Då sitter man i nån liten håla (Milano) på ett skabbit hotell (****)och har presis investerat 85€ i 7 dagars internet uppkoppling. :näsblod Hoppas företaget vill betala.

Fast Man ska inte klaga... Annars har jag det ganska bra. Bara en liten fadäs idag. Maskinen kom med lastbil och det var ju bra, men det var en liten oljeläcka på en slang så vi skulle ta bort den för att kolla varför det läckte. Jag skruvade inte bort den utan en annan kille. Tyvärr var det tryck i slangen så han blev nedsprutad med hydralolja... :hihi. Han blev lite sur och pratade bara Italienska med mig i en timme. :rolleyes: Sen lungnade han sig och gick över till engelska igen.

Har hört MASSOR av coola svordommar idag men kommer bara ihåg en. PORKODIO eller möjligtvis PORKO DIO
Ett väldigt stark svärord som tydligen betyder "grisgud" eller motsvarande. :D

Ikväll ska jag äta pizza.

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
Sjalv har jag slagit igang svagerns dator, vad fint det ar med XP pa spanska... Man fattar ju ingenting, det ar ju tur att man ar van vid datorer iaf sa att man vet ungefar vad det borde sta i rutorna som kommer upp...
I Mexcio City ar det helt OK knappt 20 grader varmt och solen skiner, vantar bara pa att ta flyget till Cancún sa att man far bada och sola pa riktigt...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
raukroland skrev:
Sjalv har jag slagit igang svagerns dator, vad fint det ar med XP pa spanska... Man fattar ju ingenting, det ar ju tur att man ar van vid datorer iaf sa att man vet ungefar vad det borde sta i rutorna som kommer upp...
I Mexcio City ar det helt OK knappt 20 grader varmt och solen skiner, vantar bara pa att ta flyget till Cancún sa att man far bada och sola pa riktigt...
ja ha det så jävla bra då :4skrika :7peta

:D

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Faan va skjönt att slippa skitvintern i Sverige och komma till Italien och få uppleva lite riktig vinter med SNÖ! Helt jävla otroligt! Är ganska exakt 1579km rakt söderut från Örebro och då tror man ju att det ska kunna vara lite sjönt iaf... Men i helvete! Det är tamefaan ALLTID slask, kallt och jävligt där jag befinner mig! :huvet Det borde finnas en lag! Annars är det bra. Utbildningen går bra. Så har vi bytt ett rör som hade en yberliten spricka i en svets där det pissade olja. Fick en kul bild på det.

Bifogat

• Olja läcker1.JPG
    Olja läcker1.JPG
    123.3 KB · Visningar: 56

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Diverse coola bilder

Tänkte ni behöver det...

Bifogat

• IMG_1651.JPG
    IMG_1651.JPG
    70.7 KB · Visningar: 43
  • IMG_1653.JPG
    IMG_1653.JPG
    57.7 KB · Visningar: 38
  • IMG_1656.JPG
    IMG_1656.JPG
    97.9 KB · Visningar: 38
  • IMG_1659.JPG
    IMG_1659.JPG
    79 KB · Visningar: 47
  • IMG_1662.JPG
    IMG_1662.JPG
    82.3 KB · Visningar: 49
  • IMG_1669.JPG
    IMG_1669.JPG
    108.3 KB · Visningar: 38

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Hemligt pris till den som kan svara på vad alla bilderna föreställer!
En bonus poäng till den som kan svara på vad för coolt som står längs tillhöger i bild 2.

Bild 1.
Bild 2.
Bild 3.
Bild 4.
Bild 5.
Bild 6.

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection