Kyckling skrev:Antar att jag inte får svara eftersom det är jag som tagit några av korten?
Annars vet jag vad det är på allihopa.
Ola_FZR skrev:Gissar att bild fyra och fem är på en Mazerator (tugger) om vem som helst får vara med och gissa?? Hur som helst har jag ju redan gjort det
Tengil skrev:Klart alla får gissa! Så vad föreställer bild 4-6 då?
Eftersom jag inte vet vad en "Mazerator (tugger)" är förnågot men så får du specificera dig...
Tengil skrev:Bild 1.stefan tror att det är en brud efter 2öl men icke sa nicke det är ju tengils vattenfordon
Bild 2. tengil ska priecis provstarta och ger den lite soppa igenom gasen. oj vilken fin monoskida du köpt
Bild 3.motorn är på plats ÄNTLIGEN
Bild 4.tengils nya turbin som han ska försöka sig på att koppla på vattenfordonet.. här ska det åkas säger tengil
Bild 5.se ovan fast i mer helhet
Bild 6.om jag vrider till vänster borde det inte bära av till vänster då jopp det gör det. man kan säga att bilden föreställer samma sak som dom eldblåsande sakerna bakom planen i topgun
Ola_FZR skrev:En maskin (pump) för att finfördela partiklar låter väldigt fint men är det inte,har en sån på jobbet som finfördelar grejor (skit) jobbar reningverket i Örebro
mina svar då va va vava va OBS det är en stor turbin för tengil gillar fart och fläktTengil skrev:Skit fel!
blom skrev:Bild 4.tengils nya turbin som han ska försöka sig på att koppla på vattenfordonet.. här ska det åkas säger tengil
Bild 5.se ovan fast i mer helhet
blom skrev:Bild 6.om jag vrider till vänster borde det inte bära av till vänster då jopp det gör det. man kan säga att bilden föreställer samma sak som dom eldblåsande sakerna bakom planen i topgun RÄTT!
blom skrev:fan med andra ord full pott för mig kan man säga
jo det tycker jag faktiskt,, tengil när kommer du hem igen? och varför sitter du på sporthoj nu?
kanonTERMINATOR skrev:Japp, då är man med i matchen igen med ny dator
blom skrev:
jag tyckte den var lite små mysig så jag tog denMattias650 skrev:Vilken trevlig avatar du har...
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|