Mattias650
Örebroare
blom skrev:var glad för det.. själv är jag utan tills på måndag
Men du spammar på ändå!
blom skrev:var glad för det.. själv är jag utan tills på måndag
Mattias650 skrev:Men du spammar på ändå!
du har så rätt så....... får ju åka till peppe och låna datorn ibland..Tengil skrev:Blom kan spamma även utan uppkoppling. Och ibland går han på gatorna som en vanlig man. Men då är hans namn Walker, Jonny Walker.
blom skrev:hej åååååå hååååå nu har jag dator igen
jooo stefan surfade in virus i min dator och nu funkar den igen.. det har ju hänt masssssor juSupermoto skrev:Här har man varit borta hur länge som heslt och se vad som händer....
I princip inte ett sket
nä jag håller med.. fan vad tråkigt det är.Supermoto skrev:Här har man varit borta hur länge som heslt och se vad som händer....
I princip inte ett sket
Det tråkiga var att jag var själv från PBR att åka på mässa och gå på fest... Eller var jag inte?!blom skrev:nä jag håller med.. fan vad tråkigt det är.
och kyckling åker till mc-mässan och wcx festen i sporthojströja
För min del hade du lika gärna fått gå i antingen leopardtanga (korkade kommentarer undanbedes) eller skoteroverall.Kyckling skrev:Det tråkiga var att jag var själv från PBR att åka på mässa och gå på fest... Eller var jag inte?!
Ja inte vet jag och inte visste han så frågan kvarstår...
Klubbtröja på Mässan och Sh-tröja på Sh-festen så folk kände igen mig.
Supermoto skrev:För min del hade du lika gärna fått gå i antingen leopardtanga (korkade kommentarer undanbedes) eller skoteroverall.
Det enda jag bryr mig om är HAR DU KÖRT JETSKIN ÄNNU????
terminator är ju med nuKyckling skrev:Det tråkiga var att jag var själv från PBR att åka på mässa och gå på fest... Eller var jag inte?!
Ja inte vet jag och inte visste han så frågan kvarstår...
Klubbtröja på Mässan och Sh-tröja på Sh-festen så folk kände igen mig.
så fan hellerTengil skrev:Nej det har han inte... det är fortfarande lite småfix.
Tror Kycklingen går fri...
Det är Februari och Jetski-eländet är fortfarande inte färdigt.blom skrev:så fan heller
Det sa han oxå men när jag sa att jag inte hört smack om det blev han osäker...blom skrev:terminator är ju med nu
blom skrev:idag är det ju hoj väder
ja det får vi hoppas.Mattias650 skrev:Synd bara att det är isgatan på lite för många ställen.
Men lite mer solsken och några grader varmare så kan det snart bli en tur.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|