blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
satan vad det är dåligt med skrivandet här
blom skrev:någon som vet med sig som tänker komma på fikat i morgon?
fint fint.. vore trevligt om man kunde få en kram då kanskeTengil skrev:Jag kommer.
Supermoto skrev:Två flak pilsner levereras imorron runt 18 till lokalen
gött.Supermoto skrev:Två flak pilsner levereras imorron runt 18 till lokalen
tackTengil skrev:Ska vi meka?
Blom: Visst ska du få en kram!
Öl?! Jag kommer!!!Supermoto skrev:Två flak pilsner levereras imorron runt 18 till lokalen
10 låter väl helt ok.. 15medSupermoto skrev:Vi tar väl typ 10:- för pilsnern så vi kan köpa ny när den första laddningen tar slut?
Eller kanske 15:- så kan rullatorn få lite tebax för alla bullar han "bakar"
Jag kommer att åka så mycket jag hinner... Dessutom, till skillnad från vissa andra, på en riktig hoj...blom skrev:jag sitter här och funderar lite och kom fram till hur det kanske kommer se ut i sommar.
mario,limpan kör mest motard, kjelle kommer köra 300mil mattias oxå. erik kommer knappt köra någe gathoj alls för han kommer vara på g-åsen varje onsdag. stefan kör vidare på sin r1a.kyckling kommer nog inte heller åka på någon europa turne. regnmannen har ingen hoj och det verkar inte bli någon ny heller, lövis bor i k-stad så han ser man väl kanske inte varje dag. tengil ska renovera gamla grävare i brasseland. terminator vet jag inte men det blir kanske 600 mil. aero luffar nog på som vanligt det blir några mil då och då.
och kvar är jag själv.. är det värt pengarna.. försäkring osv på en sporthoj? fan jag blir inte klock kan jag inte komma fram till någe bra beslut snart
kör någon en låtsas hoj här?raukroland skrev:Jag kommer att åka så mycket jag hinner... Dessutom, till skillnad från vissa andra, på en riktig hoj...
Aero skulle ju TOKGÄRNA vilja ha en K1200S. Stod å dregla över den på Mässan, villhavillhavillhavillhavillhavillhaVILLHAVILLHAVI LLHAVILLHA!!!!!blom skrev:aero luffar nog på som vanligt det blir några mil då och då.
och kvar är jag själv.. är det värt pengarna.. försäkring osv på en sporthoj? fan jag blir inte klock kan jag inte komma fram till någe bra beslut snart
ok du får 35k för din... inget snack nu för det är vad du behöver lägga på den nya.. nu är jag bmw ägare oxåAero skrev:Aero skulle ju TOKGÄRNA vilja ha en K1200S. Stod å dregla över den på Mässan, villhavillhavillhavillhavillhavillhaVILLHAVILLHAVI LLHAVILLHA!!!!!
Så nu har jag en bra lösning; du köper min 1100S till ett tokbra pris. (det innebär att jag måste få ihop till kontantinsatsen på 1200S:en EFTER att jag har löst lånet på den gamla hojen). Sen så köper jag en 1200 och du har min gamla, DÅ kan vi luffa omkring på allvar, bara du å jag Blom!! Till inga försäkringspremier alls!!
räkan berätta nu vad du menarraukroland skrev:Jag kommer att åka så mycket jag hinner... Dessutom, till skillnad från vissa andra, på en riktig hoj...
Det är ju inte alla som åker ZX-?R här...blom skrev:räkan berätta nu vad du menar
jag har ju iofs en likadan som din, ja fast nyare och 300cc mer iofsraukroland skrev:Det är ju inte alla som åker ZX-?R här...
? kan ersättas med en eller flera siffror.
Ja, ja...blom skrev:jag har ju iofs en likadan som din, ja fast nyare och 300cc mer iofs
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|