blom skrev:igentligen helt otroligt hur billigt man kan få en hoj, och desutom en ganska bra hoj
http://www.blocket.se/view/3981193.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
Mycket hoj för pengarna, dock helt ointressant för mig.
blom skrev:igentligen helt otroligt hur billigt man kan få en hoj, och desutom en ganska bra hoj
http://www.blocket.se/view/3981193.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
vad intresserar dig då? föresten så har du ju en hoj... och det är en hoj som du har längeerik skrev:Mycket hoj för pengarna, dock helt ointressant för mig.
blom skrev:vad intresserar dig då? föresten så har du ju en hoj... och det är en hoj som du har länge
ja men dom formidabligen vimlar det ju av.. bara att vraka och väljaerik skrev:Skulle jag köpa en gatmotard eller offroad är nog Lc4 det som ligger närmast...
blom skrev:ja men dom formidabligen vimlar det ju av.. bara att vraka och välja
ricard=runken? har han köpt sig en 640? byt bort hondan? ska han ha tre hojar? berätta mererik skrev:Jo, vi får väl se.... Förresten så var jag med Ricard och hämtade en 640 adventure idag.
blom skrev:ricard=runken? har han köpt sig en 640? byt bort hondan? ska han ha tre hojar? berätta mer
ok.. men hans tanke är att bara ha en hoj och då snackar vi ktm 640 eller? det är säkert en jätte trevlig hoj årsmod mm?erik skrev:Runken, ja...
Han hade en hoj innan dagen startade: CBR 600FS. Efter en sväng till Karlstad hade vagnparken utökats till två... På väg hem ringer en kille och vill köpa hans CBR, de skulle åka och kolla på den ikväll. Verkade vara ganska intresserade eftersom de skulle ta med sig både kärra och pengar. Än så länge har han säkert två hojar men om en timme eller två kanske det bara är en igen.
Om du med tre hojar även syftade på aprilian så är den såld sedan länge.
blom skrev:ok.. men hans tanke är att bara ha en hoj och då snackar vi ktm 640 eller? det är säkert en jätte trevlig hoj årsmod mm?
blom skrev:ok.. men vad är hans tanke då? är det att bara ha den eller? hur tänker pojken.. berätta
ja han saknade nog sin ktm.. han kommer väl ner en hel del i försäkring oxå.erik skrev:Han ska bara ha den som det ser ut nu
blom skrev:ja han saknade nog sin ktm.. han kommer väl ner en hel del i försäkring oxå.
ja det kan vara lagom att geerik skrev:Viss skillnad i premie ja.... Tror det rörde sig om c:a 3k hel/hel
Coool KTM (faktiskt). Undrar hur den skulle bli med motardhjul, hehe. Borde ju bara vara att smäcka på. Fast det finns ju rätt mkt vettiga däck till de stora hjulen oxå. Vad gör pöjken nuförtiden. Var länge senerik skrev:Jo, vi får väl se.... Förresten så var jag med Ricard och hämtade en 640 adventure idag.
Supermoto skrev:Coool KTM (faktiskt). Undrar hur den skulle bli med motardhjul, hehe. Borde ju bara vara att smäcka på. Fast det finns ju rätt mkt vettiga däck till de stora hjulen oxå. Vad gör pöjken nuförtiden. Var länge sen
jag tror den är mycket prisvärd faktiskt.. en väl fungerande hojSupermoto skrev:Coool KTM (faktiskt). Undrar hur den skulle bli med motardhjul, hehe. Borde ju bara vara att smäcka på. Fast det finns ju rätt mkt vettiga däck till de stora hjulen oxå. Vad gör pöjken nuförtiden. Var länge sen
Det blev inget av mina andra planer så det lutade rätt länge åt att glida över men vi var så sega vilket såhär i efterhand känns rätt så skönt.Tengil skrev:I lördags var det fest... Jag tror vi gjorde alla rätt.
Kyckling / Rainy: Hur länge var ni hos mig? Har svaga minnen av att ni kom sent och då skulle vi gå (ungefär så). Jon, Perka och Stretch kom inte ens ihåg att ni var där...
Både Jon och Perka gjorde "Full Pull" på kvällen... Fullast på förfesten, kungar i baren, ägde dansgolvet och drog med sig var sin tjej hem!
Stretch hävdade att han dreglade när han lämnade Harrys. Sen sommnade han i en fotölj i lobbyn på Radisson... Stackars Australiensare tål inte spriten...
Mattias: Jag har en ny film till hemsidan
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |