Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
vad intresserar dig då? föresten så har du ju en hoj... och det är en hoj som du har länge :)

Skulle jag köpa en gatmotard eller offroad är nog Lc4 det som ligger närmast...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ricard=runken? har han köpt sig en 640? byt bort hondan? ska han ha tre hojar? berätta mer :)

Runken, ja...

Han hade en hoj innan dagen startade: CBR 600FS. Efter en sväng till Karlstad hade vagnparken utökats till två... På väg hem ringer en kille och vill köpa hans CBR, de skulle åka och kolla på den ikväll. Verkade vara ganska intresserade eftersom de skulle ta med sig både kärra och pengar. Än så länge har han säkert två hojar men om en timme eller två kanske det bara är en igen.

Om du med tre hojar även syftade på aprilian så är den såld sedan länge.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Runken, ja...

Han hade en hoj innan dagen startade: CBR 600FS. Efter en sväng till Karlstad hade vagnparken utökats till två... På väg hem ringer en kille och vill köpa hans CBR, de skulle åka och kolla på den ikväll. Verkade vara ganska intresserade eftersom de skulle ta med sig både kärra och pengar. Än så länge har han säkert två hojar men om en timme eller två kanske det bara är en igen.

Om du med tre hojar även syftade på aprilian så är den såld sedan länge.
ok.. men hans tanke är att bara ha en hoj och då snackar vi ktm 640 eller? det är säkert en jätte trevlig hoj :) årsmod mm?

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ok.. men hans tanke är att bara ha en hoj och då snackar vi ktm 640 eller? det är säkert en jätte trevlig hoj :) årsmod mm?

Jag är senil... kan det ha varit en 02:a kanske. Den är groteskt stor, tror den är 160 cm hög vid toppkåpan, går knappt in i en vanlig täckt kärra.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Jo, vi får väl se.... Förresten så var jag med Ricard och hämtade en 640 adventure idag.
Coool KTM (faktiskt). Undrar hur den skulle bli med motardhjul, hehe. Borde ju bara vara att smäcka på. Fast det finns ju rätt mkt vettiga däck till de stora hjulen oxå. Vad gör pöjken nuförtiden. Var länge sen :(

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Coool KTM (faktiskt). Undrar hur den skulle bli med motardhjul, hehe. Borde ju bara vara att smäcka på. Fast det finns ju rätt mkt vettiga däck till de stora hjulen oxå. Vad gör pöjken nuförtiden. Var länge sen :(

Han jobbar i Sthlm så han är borta hela veckorna, därav att han varit ganska osynlig...

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Oj oj oj oj...

I lördags var det fest... Jag tror vi gjorde alla rätt.

Kyckling / Rainy: Hur länge var ni hos mig? Har svaga minnen av att ni kom sent och då skulle vi gå (ungefär så). Jon, Perka och Stretch kom inte ens ihåg att ni var där...

Både Jon och Perka gjorde "Full Pull" på kvällen... Fullast på förfesten, kungar i baren, ägde dansgolvet och drog med sig var sin tjej hem! :tummenupp

Stretch hävdade att han dreglade när han lämnade Harrys. Sen sommnade han i en fotölj i lobbyn på Radisson... Stackars Australiensare tål inte spriten...

Mattias: Jag har en ny film till hemsidan :Bugar

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
jag tror den är mycket prisvärd faktiskt.. en väl fungerande hoj :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:
I lördags var det fest... Jag tror vi gjorde alla rätt.

Kyckling / Rainy: Hur länge var ni hos mig? Har svaga minnen av att ni kom sent och då skulle vi gå (ungefär så). Jon, Perka och Stretch kom inte ens ihåg att ni var där...

Både Jon och Perka gjorde "Full Pull" på kvällen... Fullast på förfesten, kungar i baren, ägde dansgolvet och drog med sig var sin tjej hem! :tummenupp

Stretch hävdade att han dreglade när han lämnade Harrys. Sen sommnade han i en fotölj i lobbyn på Radisson... Stackars Australiensare tål inte spriten...

Mattias: Jag har en ny film till hemsidan :Bugar
Det blev inget av mina andra planer så det lutade rätt länge åt att glida över men vi var så sega vilket såhär i efterhand känns rätt så skönt.
SMS från Kyckling typ 30-40 minuter efter de kom till dig "Gjorde rätt som inte kom! Tengil APFULL, Stefan nästan lika illa och nu ska de krypa upp på stan". Hyfsat väl citerat...
Kändes rätt gött att ligga i soffan då med en skål popcorn, en blondin och Ladder 49 på duken ;)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
mario vi är nu seriösa motardmäniskor så vi får inte dricka så mycket sprit, vi har ett tävlingsår framför oss :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år