Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
mario vi är nu seriösa motardmäniskor så vi får inte dricka så mycket sprit, vi har ett tävlingsår framför oss :)
Kan du kläcka ur dig vad du sålt/köpt/bytt nu då?

Har du anmält dig till Bevikscupen ännu??

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Kan du kläcka ur dig vad du sålt/köpt/bytt nu då?

Har du anmält dig till Bevikscupen ännu??
fan du är så nyfiken :) nej jag har inte anmält mig än.. jag kan inte det än, för jag har inte rott det i land till 100% än.. eller jag har det men vet inte när om man säger så :) lägg gärna upp en lista på vilka tävlingar du har planerat att köra i år. limpan kommer väl inte köra så mycket för han har väl fullt upp med irongang :D

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Mattias650 skrev:
:zpy :D
Då kommer censur-Mattias att lägga in sitt veto! :)

CensurMattias kan vara lungn då det är en instruktionsvideo hur man varmkör hojen i garaget för att driva ut fukt och sånt.

Föresten, jag skulle behöva ett nytt bakdäck... Är det nån som vet var jag skulle kunna få tag i ett bättre begagnat rejsdäck?
:hihi

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Supermoto skrev:
SMS från Kyckling typ 30-40 minuter efter de kom till dig "Gjorde rätt som inte kom! Tengil APFULL, Stefan nästan lika illa och nu ska de krypa upp på stan".

Jo... Det var ungefär så det kändes... :rolleyes:

Vi blåste 0,5 i min blåsmoj 18:00 söndag kväll...
Kl 21:00 vågade Jon och Perka åka hem.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
fan du är så nyfiken :) nej jag har inte anmält mig än.. jag kan inte det än, för jag har inte rott det i land till 100% än.. eller jag har det men vet inte när om man säger så :) lägg gärna upp en lista på vilka tävlingar du har planerat att köra i år. limpan kommer väl inte köra så mycket för han har väl fullt upp med irongang :D
Du håller ju på och tjatar så himla mycket hela tiden att man till slut blir tvungen att fråga. Vad händer? Skånsk Qvarna kanske?
Mina inplanerade rejs so far är Bevikscupen i Linköping. Räknar med att det blir några till plus några bandagar. Sen såklart träningar på den bana vi nu lyckas få till här... Tänkte även torka lite bakom Eriks öron på nån träning på Gåsen :hihi

Tengil skrev:
CensurMattias kan vara lungn då det är en instruktionsvideo hur man varmkör hojen i garaget för att driva ut fukt och sånt.

Föresten, jag skulle behöva ett nytt bakdäck... Är det nån som vet var jag skulle kunna få tag i ett bättre begagnat rejsdäck?
:hihi
Härligt!!!!

Jag har såklart däck till dig... DYRA MEN BRA!!!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Du håller ju på och tjatar så himla mycket hela tiden att man till slut blir tvungen att fråga. Vad händer? Skånsk Qvarna kanske?
Mina inplanerade rejs so far är Bevikscupen i Linköping. Räknar med att det blir några till plus några bandagar. Sen såklart träningar på den bana vi nu lyckas få till här... Tänkte även torka lite bakom Eriks öron på nån träning på Gåsen :hihi

QUOTE]
jag snackar naturligvis vad du ska köra med husan.. om vi säger så här då.. jag har sålt min hoj men jag vet inte när jag får pengarna snart hoppas jag, och när jag får dom så kommer en motard att inhandlas jag har 3st på g och vet inte vilken jag ska välja. en 525 en 570 och en 650 att fråga dig mario behöver jag inte :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Tänkte även torka lite bakom Eriks öron på nån träning på Gåsen :hihi

Det ska vi allt bli två om, finns risk att jag kör om dig så snabbt att peruken far av på farbror...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag börjar seriöst att tveka på om erik kommer till någon start :va

Om jag kommer till racestart vet jag inte själv men träna ska jag göra. Finns ju ingen anledning att tävla om jag kör runt åsen 10 sekunder efter näst långsammaste konkurrent...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
ok.. men vad är hans tanke då? är det att bara ha den eller? hur tänker pojken.. berätta :)

Igår lyckades Ricard med konststycket att först köpa en hoj och sen ha turen att 10 timmar senare sälja hondan.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
Igår lyckades Ricard med konststycket att först köpa en hoj och sen ha turen att 10 timmar senare sälja hondan.
Bara säga GRATTIS till killen. :tummenupp
Han har ju hållit på ett tag nu...

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection