blom skrev:ja så skulle det mycket väl kunna vara
Den fick bli frukost idag...jag bjuder dig på en yoggi nästa gång..
Trevligt som fan var det. Synd bara att dina klubbkamrater är så rädda...
blom skrev:ja så skulle det mycket väl kunna vara
Mattias650 skrev:Nu finns Tengils garage-burn på vår hemsida under "Filmer".
som fan är dom det.. men det verkar ju gå bra ändå det är bättre med en stark än tio svagaBrutus skrev:Den fick bli frukost idag...jag bjuder dig på en yoggi nästa gång..
Trevligt som fan var det. Synd bara att dina klubbkamrater är så rädda...
blom skrev:som fan är dom det.. men det verkar ju gå bra ändå det är bättre med en stark än tio svaga
man får väl hålla ögonen öppnaTengil skrev:JA INGEN FRÅGADE MIG IAF! fast jag skulle inte fått för mamma...
Ställ vettiga frågor då.....blom skrev:tyckte inte att det var nödvändigt att fråga heller faktiskt, ingen vill ju göra något i pbr ialf när man frågar
jag ställer inte frågor jag kommer med förslagSupermoto skrev:Ställ vettiga frågor då.....
du................................... vad tror du jag håller på medSupermoto skrev:Ett förslag är att du grejar en hoj nu så kan vi åka på is-safari du, jag & kycklo
blom skrev:tyckte inte att det var nödvändigt att fråga heller faktiskt, ingen vill ju göra något i pbr ialf när man frågar
blom skrev:ja det är ju fortfarande inte billigt... och ett tappert gäng vet jag inte
det finns många saker man kan säga nu. hellre en stark än tio svaga, hellre en finne på hakan en en i röven osv osv vad vill jag ha sagt med det då jo att jag kör hellre crossgrej och får många timmar i sadeln än att sitta på en sportmaskin och brojjla för polarna när man knappt kör 300 mil om åretKjelle skrev:Okej, kanske inte så tappra, med med värdigheten i behåll.
Våga vägra cross-grej!
Jag kommer aldrig (troligen) kunna hävda att en motard har högre topphastighet än t.ex en 1000cc sporthoj. MEN. Om vi tittar på snitthastighet över året så finner man snart att jag och mina motardbröder snittar betydligt högre än er andra eftersom vi åker hela året om. Säg att en sporthoj toppar 250 och motarden 200 och vi åker 100% av året och ni andra åker miserabla 55% så stämmer min logik till 100%. Slutsats: När ni andra ligger på på långvården så kommer ni fortfarande höra oss sladja in och burna out utanför era fönster. Förutsatt att ni fortfarande har kvar något lite av er hörsel såklart. SåDetSåTengil skrev:Faktum är att ju närmare ljusets hastighet man färdas destå långsamare går tiden.
Således: Sporthojåkare åldras långsammare än motardåkare som i sin tur åldras långsammare än crossåkare som åldras långsammare än rulatorförare som åldras långsammare än folk som ligger ner, tex på långvården.
(detta fenomen kan oftast tydligt skådas med blotta ögat. Tex. en sporthojpilot och en långvårdspassient.)
Alltså om vi bra lever länge nog kommer Mario, Blom, Kyckling osv att snart vara äldre än Kjell!
Och jag som både åker sporthoj och flyger en massa kommer ju att bara bli yngre och yngre relativt till er andra!
Supermoto skrev:Jag kommer aldrig (troligen) kunna hävda att en motard har högre topphastighet än t.ex en 1000cc sporthoj. MEN. Om vi tittar på snitthastighet över året så finner man snart att jag och mina motardbröder snittar betydligt högre än er andra eftersom vi åker hela året om. Säg att en sporthoj toppar 250 och motarden 200 och vi åker 100% av året och ni andra åker miserabla 55% så stämmer min logik till 100%. Slutsats: När ni andra ligger på på långvården så kommer ni fortfarande höra oss sladja in och burna out utanför era fönster. Förutsatt att ni fortfarande har kvar något lite av er hörsel såklart. SåDetSå
v.s.v
du har fan så jävla rätt så nu blev jag tårögd.. det var det finaste någon skrivit i den här trådenSupermoto skrev:Jag kommer aldrig (troligen) kunna hävda att en motard har högre topphastighet än t.ex en 1000cc sporthoj. MEN. Om vi tittar på snitthastighet över året så finner man snart att jag och mina motardbröder snittar betydligt högre än er andra eftersom vi åker hela året om. Säg att en sporthoj toppar 250 och motarden 200 och vi åker 100% av året och ni andra åker miserabla 55% så stämmer min logik till 100%. Slutsats: När ni andra ligger på på långvården så kommer ni fortfarande höra oss sladja in och burna out utanför era fönster. Förutsatt att ni fortfarande har kvar något lite av er hörsel såklart. SåDetSå
v.s.v
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |