blom skrev:ja så skulle det mycket väl kunna vara![]()
Den fick bli frukost idag...jag bjuder dig på en yoggi nästa gång..
Trevligt som fan var det. Synd bara att dina klubbkamrater är så rädda...
blom skrev:ja så skulle det mycket väl kunna vara![]()
Mattias650 skrev:Nu finns Tengils garage-burn på vår hemsida under "Filmer".![]()
![]()
som fan är dom det.. men det verkar ju gå bra ändåBrutus skrev:Den fick bli frukost idag...jag bjuder dig på en yoggi nästa gång..
Trevligt som fan var det. Synd bara att dina klubbkamrater är så rädda...
blom skrev:som fan är dom det.. men det verkar ju gå bra ändådet är bättre med en stark än tio svaga
![]()
man får väl hålla ögonen öppnaTengil skrev:JA INGEN FRÅGADE MIG IAF!fast jag skulle inte fått för mamma...
Ställ vettiga frågor då.....blom skrev:tyckte inte att det var nödvändigt att fråga heller faktiskt, ingen vill ju göra något i pbr ialf när man frågar![]()
jag ställer inte frågor jag kommer med förslagSupermoto skrev:Ställ vettiga frågor då.....![]()
![]()
du................................... vad tror du jag håller på medSupermoto skrev:Ett förslag är att du grejar en hoj nu så kan vi åka på is-safari du, jag & kycklo![]()
blom skrev:tyckte inte att det var nödvändigt att fråga heller faktiskt, ingen vill ju göra något i pbr ialf när man frågar![]()
blom skrev:ja det är ju fortfarande inte billigt... och ett tappert gäng vet jag inte![]()
det finns många saker man kan säga nu. hellre en stark än tio svaga, hellre en finne på hakan en en i röven osv osv vad vill jag ha sagt med det dåKjelle skrev:Okej, kanske inte så tappra, med med värdigheten i behåll.
Våga vägra cross-grej!![]()
Jag kommer aldrig (troligen) kunna hävda att en motard har högre topphastighet än t.ex en 1000cc sporthoj. MEN. Om vi tittar på snitthastighet över året så finner man snart att jag och mina motardbröder snittar betydligt högre än er andra eftersom vi åker hela året om. Säg att en sporthoj toppar 250 och motarden 200 och vi åker 100% av året och ni andra åker miserabla 55% så stämmer min logik till 100%. Slutsats: När ni andra ligger på på långvården så kommer ni fortfarande höra oss sladja in och burna out utanför era fönster. Förutsatt att ni fortfarande har kvar något lite av er hörsel såklart. SåDetSåTengil skrev:Faktum är att ju närmare ljusets hastighet man färdas destå långsamare går tiden.
Således: Sporthojåkare åldras långsammare än motardåkare som i sin tur åldras långsammare än crossåkare som åldras långsammare än rulatorförare som åldras långsammare än folk som ligger ner, tex på långvården.
(detta fenomen kan oftast tydligt skådas med blotta ögat. Tex. en sporthojpilot och en långvårdspassient.)
Alltså om vi bra lever länge nog kommer Mario, Blom, Kyckling osv att snart vara äldre än Kjell!
Och jag som både åker sporthoj och flyger en massa kommer ju att bara bli yngre och yngre relativt till er andra!![]()
Supermoto skrev:Jag kommer aldrig (troligen) kunna hävda att en motard har högre topphastighet än t.ex en 1000cc sporthoj. MEN. Om vi tittar på snitthastighet över året så finner man snart att jag och mina motardbröder snittar betydligt högre än er andra eftersom vi åker hela året om. Säg att en sporthoj toppar 250 och motarden 200 och vi åker 100% av året och ni andra åker miserabla 55% så stämmer min logik till 100%. Slutsats: När ni andra ligger på på långvården så kommer ni fortfarande höra oss sladja in och burna out utanför era fönster. Förutsatt att ni fortfarande har kvar något lite av er hörsel såklart. SåDetSå![]()
v.s.v
Supermoto skrev:Jag kommer aldrig (troligen) kunna hävda att en motard har högre topphastighet än t.ex en 1000cc sporthoj. MEN. Om vi tittar på snitthastighet över året så finner man snart att jag och mina motardbröder snittar betydligt högre än er andra eftersom vi åker hela året om. Säg att en sporthoj toppar 250 och motarden 200 och vi åker 100% av året och ni andra åker miserabla 55% så stämmer min logik till 100%. Slutsats: När ni andra ligger på på långvården så kommer ni fortfarande höra oss sladja in och burna out utanför era fönster. Förutsatt att ni fortfarande har kvar något lite av er hörsel såklart. SåDetSå![]()
v.s.v
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |