Kjelle skrev:Gärna, framåt våren. Har i stort sett flugorna från i somras kvar, plus behöver göra lite plastjobb i vår. Men det får bli när det jävla landet tinar.
har du den inte i varmgarage??
Kjelle skrev:Gärna, framåt våren. Har i stort sett flugorna från i somras kvar, plus behöver göra lite plastjobb i vår. Men det får bli när det jävla landet tinar.
Ett litet tips kan vara att kolla så bildern adu lägger upp faktiskt blir i "tittbar" storlek. Jag ser fan knappt vad det är på bilderna...TERMINATOR skrev:hade en till som va bra, wtf skit samma
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=78817&stc=1
TERMINATOR skrev:har du den inte i varmgarage??
Supermoto skrev:Ett litet tips kan vara att kolla så bildern adu lägger upp faktiskt blir i "tittbar" storlek. Jag ser fan knappt vad det är på bilderna...![]()
Scnygg bajk tycker juryn. Finns helkåpor att handla eller går det kanske att meka på kraschisar från en "riktig" mille???
köpTERMINATOR skrev:
för dyrtblom skrev:
nää jag vet det, för att jag är sugen, men det blir inget för att det är för mycket pengarblom skrev:du berätta inte varför du kollade på en husa?
oki doki.. ja det är ju fina maskinerTERMINATOR skrev:nää jag vet det, för att jag är sugen, men det blir inget för att det är för mycket pengar
Kjelle skrev:Du kan ta den så fort Erik är klar med servicen.
Supermoto skrev:Ett litet tips kan vara att kolla så bildern adu lägger upp faktiskt blir i "tittbar" storlek. Jag ser fan knappt vad det är på bilderna...![]()
Scnygg bajk tycker juryn. Finns helkåpor att handla eller går det kanske att meka på kraschisar från en "riktig" mille???
erik skrev:Å fan... vad är det för service jag ska göra på din då?
Mattias ville ha ett slip-on monterat sa han.![]()
TERMINATOR skrev:bättre nu ??
Vad var det för adress till sidan jag tipsade dig om MattiasMattias650 skrev:Nähä du Erik. Nu far du med osanningar igen.![]()
![]()
va har brian deegan ringt, satans jävla bög att jag missat detNoicE skrev:Blompa, varfør svarar du aldrig nær din idol ringer?
blom skrev:va har brian deegan ringt, satans jävla bög att jag missat detoch hur vet du att han ringt mig
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |