blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja men doosoo då behöver du ju inte fråga mig juNoicE skrev:JO jag känner honom, han frågade varfør den där dåren som pratar så høgt
inte svarar, då sa jag att han inte behøver telefon, han bara højer røsten![]()
ja men doosoo då behöver du ju inte fråga mig juNoicE skrev:JO jag känner honom, han frågade varfør den där dåren som pratar så høgt
inte svarar, då sa jag att han inte behøver telefon, han bara højer røsten![]()
men du är väl inte brian deegan??? och när har du ringt? jag ska svaraNoicE skrev:Men svara när JAG ringer då!?
Supermoto skrev:Vad var det för adress till sidan jag tipsade dig om Mattias![]()
Firma i England som hade miljontals grejer till SV....
ok.. men jag måste snart dra för jag ska kolla på en pickisNoicE skrev:Tanten din satt ju i telefon
Jag ringer senare![]()
mattias du är en man av folket..Mattias650 skrev:Har nog faktiskt slarvat bort adressen. Kommer inte ihåg.
Men det blir inget slip-on... inte i år heller.![]()
blom skrev:ok.. men jag måste snart dra för jag ska kolla på en pickis![]()
![]()
jag vill bara vara vän med dig har jag ju sagt... det som var är över och det är för lång i mellan oss nu.. kanske senare när du kommer tebax men inte nu.. du måste förstå.. när kommer duy hem och hälsar på igen då?NoicE skrev:ja du är så upptagen, ibland undrar jag om du fortfarande är kär i mig, du undviker mig så![]()
Det var lite tungt när klockan ringde i morse men nu är det bättre...TERMINATOR skrev:bättre nu ??
blom skrev:jag vill bara vara vän med dig har jag ju sagt... det som var är över och det är för lång i mellan oss nu.. kanske senare när du kommer tebax men inte nu.. du måste förstå.. när kommer duy hem och hälsar på igen då?
Supermoto skrev:Ett litet tips kan vara att kolla så bildern adu lägger upp faktiskt blir i "tittbar" storlek. Jag ser fan knappt vad det är på bilderna...![]()
Scnygg bajk tycker juryn. Finns helkåpor att handla eller går det kanske att meka på kraschisar från en "riktig" mille???
klart ok men skulle bli ännu bättre om man fick mellandelen av kåpan att bli större lixom. Typ från millen....TERMINATOR skrev:http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=78933
här har du en bild till på falcon med helkåpa, snyggt ?? jag vet inte vad jag tycker
Supermoto skrev:klart ok men skulle bli ännu bättre om man fick mellandelen av kåpan att bli större lixom. Typ från millen....
Supermoto skrev:Jag vet nån som fyller 30 den dagen så det lär det bli.....
ja kan det varit det jag menadeSupermoto skrev:Jag vet nån som fyller 30 den dagen så det lär det bli.....
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X