Hojåka i Örebrotrakten - the original!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
Många lackerare har alla färgkoder för mc på en färgkarta, bara att höra med någon som har en sådan...

Problemet kvarstår, aprilia sägs inte släppa färgkoderna, ska kolla med speed på måndag, passar på att slänga upp en Falco till med magkåpa :tummenupp
Finns det någon bra lackare i örebro??

Bifogat

• svartmed kåpa1.jpg
    svartmed kåpa1.jpg
    129.2 KB · Visningar: 36
  • svart med kåpa 2.jpg
    svart med kåpa 2.jpg
    89.4 KB · Visningar: 32
Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
jag har ju iaf en pung att få den på :rolleyes: och det kanske du oxå skulle önskat så du kom i närheten av bollen :tummenupp

Du kan va lugn för att jag vet hur det känns, varför tror du jag springer runt och har en hand för ballen??????? Mario avlossade ett skott som i det närmaste perforeade den för mej, hade röda ringar på den efter bollen, fan först trodde jag att jag hade fått ringorm

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
Du kan va lugn för att jag vet hur det känns, varför tror du jag springer runt och har en hand för ballen??????? Mario avlossade ett skott som i det närmaste perforeade den för mej, hade röda ringar på den efter bollen, fan först trodde jag att jag hade fått ringorm
:död :näsblod

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
Problemet kvarstår, aprilia sägs inte släppa färgkoderna, ska kolla med speed på måndag, passar på att slänga upp en Falco till med magkåpa :tummenupp
Finns det någon bra lackare i örebro??

Kollade på color-rite.com och de hade ingen aprilia alls med i listan så det inte bättre.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
lackerare skjuter ju lacken på någe vis så får dom fram exakt hur den ska vara... någon dosa dom sätter på typ

Lövis

PennyBridge Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia
erik skrev:
Kollade på color-rite.com och de hade ingen aprilia alls med i listan så det inte bättre.

Jag vet iallafall att Biscaya lämnar till en grymt bra lackare, dom lackade ju om hela min hoj och det blev *** bra...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Lövis skrev:
Jag vet iallafall att Biscaya lämnar till en grymt bra lackare, dom lackade ju om hela min hoj och det blev *** bra...

det betvivlar jag inte en sekund men då blev det ny lack på hela hojen????
nu är det bara magkåpan som ska lackas och jag är rädd för att det kommer bli nyansskillnad, kolla på bilden så förstår ni vad jag menar, sådär vill jag inte ha det för då är det bättre att den bli mattsvart eller liknande

Bifogat

• falco test röd.jpg
    falco test röd.jpg
    50.6 KB · Visningar: 41
Nyheter
Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser