blom skrev:jag undrar om någon i pbr har snackat med kga dom senaste månaderna eller sen han flyttade?
Jag har inte hört något från honom sedan vi träffades på Gälleråsen.
blom skrev:jag undrar om någon i pbr har snackat med kga dom senaste månaderna eller sen han flyttade?
Lövis skrev:Jag vet iallafall att Biscaya lämnar till en grymt bra lackare, dom lackade ju om hela min hoj och det blev *** bra...
ja det kan man ju undra.. fast vart kommer det in i bildenerik skrev:Frågan är vad det skulle kostat om din egen plånbok skulle finansiera kalaset...
erik skrev:Frågan är vad det skulle kostat om din egen plånbok skulle finansiera kalaset...
vad är det som är så kul??blom skrev:metallic![]()
metallic är kulTERMINATOR skrev:vad är det som är så kul??
Att du vill ha mattsvart metallic...TERMINATOR skrev:vad är det som är så kul??
Jag är skeptisk...TERMINATOR skrev:spelar ingen roll, kåpan blir mattsvart
fattar inte det roliga, på R6:an är det ju någon mattsvart variant och den är ju metallic, men den kanske heter gå vad vet jag, skoj att ni tycker det är kul iallafallKyckling skrev:Att du vill ha mattsvart metallic...![]()
![]()
Mjo, det är matt där nere men knappast mattsvart metallic.TERMINATOR skrev:fattar inte det roliga, på R6:an är det ju någon mattsvart variant och den är ju metallic, men den kanske heter gå vad vet jag, skoj att ni tycker det är kul iallafall![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja det var nog tanken när någon för 127år sen tog fram just metallic lackenKyckling skrev:Det roliga ligger nog i att hela idén med metallic är att det är blankt och fint.
Ja själv var jag ute och körde häromdagen med ett par bekanta.Tengil skrev:London calling.
...Det aker runt en massa hojar har... blev nastan sjuk nar jag sag en TL haromdan...
blom skrev:80 till 100 kvm vet jag att vi snackat om förut.. vad tycker ni? vet även att folk har snackat om ca 150 kr i lokalhyra vilket skulle bli ca 2lök och det får man ju fan inte mycket för tyvär.. bra jobbat terminator![]()
Storleken beror ju lite på vad det finns att tillgå och priset.blom skrev:80 till 100 kvm vet jag att vi snackat om förut.. vad tycker ni? vet även att folk har snackat om ca 150 kr i lokalhyra vilket skulle bli ca 2lök och det får man ju fan inte mycket för tyvär.. bra jobbat terminator![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X