blom skrev:jag undrar om någon i pbr har snackat med kga dom senaste månaderna eller sen han flyttade?
Jag har inte hört något från honom sedan vi träffades på Gälleråsen.
blom skrev:jag undrar om någon i pbr har snackat med kga dom senaste månaderna eller sen han flyttade?
Lövis skrev:Jag vet iallafall att Biscaya lämnar till en grymt bra lackare, dom lackade ju om hela min hoj och det blev *** bra...
ja det kan man ju undra.. fast vart kommer det in i bildenerik skrev:Frågan är vad det skulle kostat om din egen plånbok skulle finansiera kalaset...
erik skrev:Frågan är vad det skulle kostat om din egen plånbok skulle finansiera kalaset...
vad är det som är så kul??blom skrev:metallic
metallic är kulTERMINATOR skrev:vad är det som är så kul??
Att du vill ha mattsvart metallic...TERMINATOR skrev:vad är det som är så kul??
Jag är skeptisk...TERMINATOR skrev:spelar ingen roll, kåpan blir mattsvart
fattar inte det roliga, på R6:an är det ju någon mattsvart variant och den är ju metallic, men den kanske heter gå vad vet jag, skoj att ni tycker det är kul iallafallKyckling skrev:Att du vill ha mattsvart metallic...
Mjo, det är matt där nere men knappast mattsvart metallic.TERMINATOR skrev:fattar inte det roliga, på R6:an är det ju någon mattsvart variant och den är ju metallic, men den kanske heter gå vad vet jag, skoj att ni tycker det är kul iallafall
ja det var nog tanken när någon för 127år sen tog fram just metallic lackenKyckling skrev:Det roliga ligger nog i att hela idén med metallic är att det är blankt och fint.
Ja själv var jag ute och körde häromdagen med ett par bekanta.Tengil skrev:London calling.
...Det aker runt en massa hojar har... blev nastan sjuk nar jag sag en TL haromdan...
blom skrev:80 till 100 kvm vet jag att vi snackat om förut.. vad tycker ni? vet även att folk har snackat om ca 150 kr i lokalhyra vilket skulle bli ca 2lök och det får man ju fan inte mycket för tyvär.. bra jobbat terminator
Storleken beror ju lite på vad det finns att tillgå och priset.blom skrev:80 till 100 kvm vet jag att vi snackat om förut.. vad tycker ni? vet även att folk har snackat om ca 150 kr i lokalhyra vilket skulle bli ca 2lök och det får man ju fan inte mycket för tyvär.. bra jobbat terminator
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|