Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
rainman skrev:
Näe, faen va ni spammar ikväll bojs! :tummenupp

Vi gör det för din skull, du får så tråkigt på jobbet om det inte finns mycket nytt att läsa på sporthoj varje gång du loggar in.

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Tyvärr så spammar ni ju inte speciellt mycket, mest seriöst snack tycker jag det låter som! Framför allt den där bilden på räkrolles hoj! :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jag har pratat med en lackerar som fixar all lackering åt AVA mc mfl, han avåde mej att lacka kåpan i falco röd pga att den är så värmetjänslig att den skulle bli gul efter en säsong, röda kulören va tydligen inga problem att få fram, om någon sitter inne på info ang detta med att färgen skulle vara värme tjänslig kan ni berätta det för mej, så den blir grafitgrå eller sidenmattsvart, funderar på mörkgrå matt med ljusare grå aprilia dekal, eller sidenmattsvart med blanksvart dekal, men vi får se när den kommer, 4 v lev tid

Last edited:

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
TERMINATOR skrev:
Jag har pratat med en lackerar som fixar all lackering åt AVA mc mfl, han avåde mej att lacka kåpan i falco röd pga att den är så värmetjänslig att den skulle bli gul efter en säsong, röda kulören va tydligen inga problem att få fram, om någon sitter inne på info ang detta med att färgen skulle vara värme tjänslig kan ni berätta det för mej, så den blir grafitgrå eller sidenmattsvart, funderar på mörkgrå matt med ljusare grå aprilia dekal, men vi får se när den kommer, 4 v lev tid
Det blir nog bra det där, synd bara att det inte fungerade med den röda färgen...

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
raukroland skrev:
Fin hoj iaf... Iofs var ju inte den oranga reflexen på gaffelbenet så snygg men ändå... :)

Jorå, det är ganska lätt, iaf på den nivån som jag kör... :yoparty
hehe hade inte änns sett det, hade ögonen på något helt annat

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag förstår inte varför det inte skulle gå att lacka den röd? vad har dom för skitfärger? hur gör övriga märken då som har lackade nedrekåpor, inte fan har någon av mina bleknat och ingen jag känner heller.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
jag förstår inte varför det inte skulle gå att lacka den röd? vad har dom för skitfärger? hur gör övriga märken då som har lackade nedrekåpor, inte fan har någon av mina bleknat och ingen jag känner heller.

Det är vad han sa, men jag kommer att ringa flera idag och kolla upp det mer, men jag kommer inte att ta risken att det blir så

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
Det är vad han sa, men jag kommer att ringa flera idag och kolla upp det mer, men jag kommer inte att ta risken att det blir så
jo men du förstår hur jag menar.. en kåpa är ju desutom isolerad med någe skit på insidan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Klistra på massa vanlig alufolie eller köp sån folieklädd skumgummi som sitter i motorrum på bilar. Boliblompa lär ha lite i sin supersnurbo :7peta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
boli har faktiskt en rensad huv :D men normalt sett
Borde finnas lite värmeskydd nånstans i det motorrummet i vikket fall....

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin