rainman skrev:Näe, faen va ni spammar ikväll bojs!
Fin hoj iaf... Iofs var ju inte den oranga reflexen på gaffelbenet så snygg men ändå...TERMINATOR skrev:hittade en bild på räkrolles hoj
http://wallpaper.motorcycle-usa.com/1600/lana_kawi_cutout.jpg
Jorå, det är ganska lätt, iaf på den nivån som jag kör...erik skrev:Kan inte vara lätt att åka Kwackazaki...
Det blir nog bra det där, synd bara att det inte fungerade med den röda färgen...TERMINATOR skrev:Jag har pratat med en lackerar som fixar all lackering åt AVA mc mfl, han avåde mej att lacka kåpan i falco röd pga att den är så värmetjänslig att den skulle bli gul efter en säsong, röda kulören va tydligen inga problem att få fram, om någon sitter inne på info ang detta med att färgen skulle vara värme tjänslig kan ni berätta det för mej, så den blir grafitgrå eller sidenmattsvart, funderar på mörkgrå matt med ljusare grå aprilia dekal, men vi får se när den kommer, 4 v lev tid
hehe hade inte änns sett det, hade ögonen på något helt annatraukroland skrev:Fin hoj iaf... Iofs var ju inte den oranga reflexen på gaffelbenet så snygg men ändå...
Jorå, det är ganska lätt, iaf på den nivån som jag kör...
hoppas detraukroland skrev:Det blir nog bra det där, synd bara att det inte fungerade med den röda färgen...
blom skrev:metallic är kul[/QUOT
http://www.color-rite.com
titta va det står på nr 582 Matte Black Metallic
visst är det kul med metallic
och se vilken hoj det är ifrån
Year: 2005 Make: Yamaha Model(s): R1,
erik skrev:Kan inte vara lätt att åka Kwackazaki...
blom skrev:jag förstår inte varför det inte skulle gå att lacka den röd? vad har dom för skitfärger? hur gör övriga märken då som har lackade nedrekåpor, inte fan har någon av mina bleknat och ingen jag känner heller.
jo men du förstår hur jag menar.. en kåpa är ju desutom isolerad med någe skit på insidanTERMINATOR skrev:Det är vad han sa, men jag kommer att ringa flera idag och kolla upp det mer, men jag kommer inte att ta risken att det blir så
boli har faktiskt en rensad huv men normalt settSupermoto skrev:Klistra på massa vanlig alufolie eller köp sån folieklädd skumgummi som sitter i motorrum på bilar. Boliblompa lär ha lite i sin supersnurbo
ja det gör detSupermoto skrev:Borde finnas lite värmeskydd nånstans i det motorrummet i vikket fall....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|