blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
men vafan vi har ju snackat om det där mario varför byta du har ju r6an... eller så säljer du den och kper dig en 05a husa 450 cross
Jag vet men jag vill ha loss pengar till ny buss ju....blom skrev:men vafan vi har ju snackat om det där mario varför byta du har ju r6an... eller så säljer du den och kper dig en 05a husa 450 cross
ok har jag fattat rätt nu.. du kan köpa en buss och en sporthoj? eller bara något av dom?Supermoto skrev:Jag vet men jag vill ha loss pengar till ny buss ju....
SP-1 är inte illa heller. En halv och 30 lök...
Ingetdera egentligen...blom skrev:ok har jag fattat rätt nu.. du kan köpa en buss och en sporthoj? eller bara något av dom?
Supermoto skrev:Ingetdera egentligen...
Om R6 får gå till förmån för en billigare sporthoj så får jag loss stålar till en buss. Eyyy, fattar'u svenne fan?
ok ok då är jag med.... ja det är väl ganska smart tänkt av dig.. för att vara av dig menar jag kul föresten att du och åsa kommer på lördagSupermoto skrev:Ingetdera egentligen...
Om R6 får gå till förmån för en billigare sporthoj så får jag loss stålar till en buss. Eyyy, fattar'u svenne fan?
Hade verkligen verkligen hoppats på att få rejsablom skrev:ok ok då är jag med.... ja det är väl ganska smart tänkt av dig.. för att vara av dig menar jag kul föresten att du och åsa kommer på lördag
ja det förstår jag.. tur i oturen tycker blom... fast kanske mest tur ialf efter som jag inte skulle varit där och kollatSupermoto skrev:Hade verkligen verkligen hoppats på att få rejsa
Men då hänger du naturligtvis med och kör lite is här hemma istället.Supermoto skrev:Hade verkligen verkligen hoppats på att få rejsa
Om allt passar så kör jag jättehjärna is här hemma såklart men det ser mörkt ut.Kyckling skrev:Men då hänger du naturligtvis med och kör lite is här hemma istället.
Eller beror det på att du inte fått låna däck?
Bygga Täby skulle det ju göras den dagen det INTE kördes is sa de väll?Supermoto skrev:Om allt passar så kör jag jättehjärna is här hemma såklart men det ser mörkt ut.
Du vet, bygga täby, spela IB + danssstuga hos boliblompa på lördag gör att söndagen nästan går upp i rök
Bygga på lördag i första hand jo. Vi får se vart det bär...Kyckling skrev:Bygga Täby skulle det ju göras den dagen det INTE kördes is sa de väll?
blom skrev:då läser jag där i morgon då
Tengil skrev:God överklassmorgon på er!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin