Kyckling skrev:Var väl själva faan också...
När jag inte har hoj till att vara med på körningarna, DÅ dyker det upp damer och vill vara med.
Säg mig, du kan inte se någon form av samband där?
Kyckling skrev:Var väl själva faan också...
När jag inte har hoj till att vara med på körningarna, DÅ dyker det upp damer och vill vara med.
blom skrev:ja det kan hon göra men hon ska fika med oss som är lite bättre och coolare
ärligt talat kjelle har du liten pitt? lite att göra? eller bara tråkigt? mig veterligen så körde ju knappast du specielt mycket hoj förra året och det är ju som sagt coolt att säga att man har en hoj men att köra på den är lite coolare tycker jag.Kjelle skrev:Visst. Eget fika i ryggsäck på någon stubbåker. Jätte-cool.....
nix..NoicE skrev:Bolliblompa är du hemma eller?
blom skrev:ärligt talat mattias så fattar jag inte vad det handlar om
ett gäng jävla sittkissare som gnäller kukarna av sig över vad folk kör för hojar
Kjelle skrev:Säg mig, du kan inte se någon form av samband där?
Kyckling skrev:
Ingen tycker om mig...
jag har kört så mycket gathoj i mina dagar så du framstår som en tant (eller är du över 30 ) jag har inte gnällt på någon.. jag försvarar mig.. hade jag pengar så skulle jag äga en gixxer 1000 oxå. jag härjar här hmm mitt namn står med grön text om du inte sett detShespider skrev:problemet verkar ligga närmare än så...gå bara till dej själv! Fan va du härjar här inne...Har du inget sinne för humor Karl????
blom skrev:jag har kört så mycket gathoj i mina dagar så du framstår som en tant (eller är du över 30 ) jag har inte gnällt på någon.. jag försvarar mig.. hade jag pengar så skulle jag äga en gixxer 1000 oxå. jag härjar här hmm mitt namn står med grön text om du inte sett det
vad föregår inte jag med? och när körde du sporthoj då? om folk skriker och gapar så svarar väl jag på det.. är det konstigt eller?? du reagerar ju tydligen på när jag gör det.Shespider skrev:jag har sett att du är en moderator. Bra- Grattis! kan du inte försöka att föregå med lite gott exempel oxå då?? Varför måste du försvara dej??? jag har kört sporthoj i 12 år,tant eller inte (nä..inte riktigt 30 ännu)
japp stämmer braSupermoto skrev:Nu tycker jag att alla bör lugna ner sig i sina inlägg och faktiskt tänka efter en gång extra innan man trycker på "Skicka svar". Alternativt vara onödigt tydliga med användandet av smileys.
Det man skriver kan låta OK i ens eget huvud men tolkas på ett helt annat sätt av de som läser det.
Gruppkram?
Håller med du!!!Supermoto skrev:Nu tycker jag att alla bör lugna ner sig i sina inlägg och faktiskt tänka efter en gång extra innan man trycker på "Skicka svar". Alternativt vara onödigt tydliga med användandet av smileys.
Det man skriver kan låta OK i ens eget huvud men tolkas på ett helt annat sätt av de som läser det.
Gruppkram?
Jaja, du menar så...blom skrev:japp kärlek eftersökes
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin