blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ja fast inte från alla då
Nähä, det fattade inte jag...blom skrev:ja fast inte från alla då
du har rättNoicE skrev:Ja blompa har varit svår, tror han längtar før mkt till operation hey-nick-klick
jag tycker att det är fantastiskt att man köper en burk efter utsendet, när jag köpt mina har jag gått efter hur mycket dom ger. men det är olika varför man åker hojraukroland skrev:Vad tror ni om detta?!?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=72551
Jag köpte en ART burk i höstas, som jag hann åka 100 - 150 mil med, eftersom det inte satt något bolton på hojen när jag köpte den...blom skrev:jag tycker att det är fantastiskt att man köper en burk efter utsendet, när jag köpt mina har jag gått efter hur mycket dom ger. men det är olika varför man åker hoj
det fantastiska i den här frågan är ju att du inte har all fakta.. bike har gjort många slipon tester mm.. det är ju faktiskt inte bara att skita i om man förlorar 2st hk..raukroland skrev:Jag köpte en ART burk i höstas, som jag hann åka 100 - 150 mil med, eftersom det inte satt något bolton på hojen när jag köpte den...
Pratade lite med Beviks nu i vinter och då visade det sig att det hade suttit en Micron burk på när de bytte in den.
Burken låg kvar i deras verkstad och de skickade den till mig.
Därför har jag nu två burkar och tänkte sälja den ena men vet inte vilken jag ska sälja...
Eftersom det låter likadant om bägge och jag inte känner någon skillnad på hojen när jag kör så tänkte jag gå efter utseendet...
Inte så konstigt, inte heller fantastiskt, tycker jag när man har all fakta i fallet...
blom skrev:jag tror fan att finnarna har gjort ibland den bästa musiken...
blom skrev:jag tror fan att finnarna har gjort ibland den bästa musiken...
Ät skit istället för att muppa dig hela jävla tiden...blom skrev:det fantastiska i den här frågan är ju att du inte har all fakta.. bike har gjort många slipon tester mm.. det är ju faktiskt inte bara att skita i om man förlorar 2st hk..
och skriv ALL FAKTA nästa gång då om det nu stör dig så jävla mycket när du får frågor. slut, frågor------> framåt
raukroland skrev:Man behöver ju inte vara otrevlig hela tiden men det kanske är din filosofi?!?
. snacka om lekisinlägg, och be mig äta skit, det ska du få äta upp det kan jag lova dig. .raukroland skrev:Ät skit istället för att muppa dig hela jävla tiden...
Börjar bli trött på dina lekisinlägg...
Har du inget vettigt att säga så kan du lika gärna hålla käften...
Man behöver ju inte vara otrevlig hela tiden men det kanske är din filosofi?!?
vadå blir som folk.... här kommer det folk som inte ens är med i pbr och börjar kritisera folk och saker mm..NoicE skrev:Det är ju roligare att vara elak
Blompa, nu får du ta o smöra en bulle eller två så du blir som folk. Jag kommer till Örebro imorn och puttar på.
japp där har vi ett av dom bra bandenTengil skrev:Nightwich!
Elekelieiset (Stavning?)
kanske ska skriva något här oxå. och min undran är ju om den skrivelsen är värd att äta skit för?blom skrev:det fantastiska i den här frågan är ju att du inte har all fakta.. bike har gjort många slipon tester mm.. det är ju faktiskt inte bara att skita i om man förlorar 2st hk..
och skriv ALL FAKTA nästa gång då om det nu stör dig så jävla mycket när du får frågor. slut, frågor------> framåt
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|