Hojåka i Örebrotrakten - the original!

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
blom skrev:
jag tycker att det är fantastiskt :) att man köper en burk efter utsendet, när jag köpt mina har jag gått efter hur mycket dom ger. men det är olika varför man åker hoj :)
Jag köpte en ART burk i höstas, som jag hann åka 100 - 150 mil med, eftersom det inte satt något bolton på hojen när jag köpte den...
Pratade lite med Beviks nu i vinter och då visade det sig att det hade suttit en Micron burk på när de bytte in den.
Burken låg kvar i deras verkstad och de skickade den till mig.
Därför har jag nu två burkar och tänkte sälja den ena men vet inte vilken jag ska sälja...
Eftersom det låter likadant om bägge och jag inte känner någon skillnad på hojen när jag kör så tänkte jag gå efter utseendet...
Inte så konstigt, inte heller fantastiskt, tycker jag när man har all fakta i fallet...

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
raukroland skrev:
Jag köpte en ART burk i höstas, som jag hann åka 100 - 150 mil med, eftersom det inte satt något bolton på hojen när jag köpte den...
Pratade lite med Beviks nu i vinter och då visade det sig att det hade suttit en Micron burk på när de bytte in den.
Burken låg kvar i deras verkstad och de skickade den till mig.
Därför har jag nu två burkar och tänkte sälja den ena men vet inte vilken jag ska sälja...
Eftersom det låter likadant om bägge och jag inte känner någon skillnad på hojen när jag kör så tänkte jag gå efter utseendet...
Inte så konstigt, inte heller fantastiskt, tycker jag när man har all fakta i fallet...
det fantastiska i den här frågan är ju att du inte har all fakta.. bike har gjort många slipon tester mm.. det är ju faktiskt inte bara att skita i om man förlorar 2st hk..

och skriv ALL FAKTA nästa gång då om det nu stör dig så jävla mycket när du får frågor. slut, frågor------> framåt :whip

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
blom skrev:
det fantastiska i den här frågan är ju att du inte har all fakta.. bike har gjort många slipon tester mm.. det är ju faktiskt inte bara att skita i om man förlorar 2st hk..

och skriv ALL FAKTA nästa gång då om det nu stör dig så jävla mycket när du får frågor. slut, frågor------> framåt :whip
Ät skit istället för att muppa dig hela jävla tiden... :arsele
Börjar bli trött på dina lekisinlägg... :mad:
Har du inget vettigt att säga så kan du lika gärna hålla käften...

Man behöver ju inte vara otrevlig hela tiden men det kanske är din filosofi?!?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
raukroland skrev:

Det är ju roligare att vara elak :banana

Blompa, nu får du ta o smöra en bulle eller två så du blir som folk. Jag kommer till Örebro imorn och puttar på.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
raukroland skrev:
Ät skit istället för att muppa dig hela jävla tiden... :arsele
Börjar bli trött på dina lekisinlägg... :mad:
Har du inget vettigt att säga så kan du lika gärna hålla käften...

. snacka om lekisinlägg, och be mig äta skit, det ska du få äta upp det kan jag lova dig. .

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
NoicE skrev:
Det är ju roligare att vara elak :banana

Blompa, nu får du ta o smöra en bulle eller två så du blir som folk. Jag kommer till Örebro imorn och puttar på.
vadå blir som folk.... här kommer det folk som inte ens är med i pbr och börjar kritisera folk och saker mm.. :7peta

:pannkyss

jag bråkar inte men om nu någon absolut vill så visst :3freak

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
blom skrev:

kanske ska skriva något här oxå. och min undran är ju om den skrivelsen är värd att äta skit för?

väntar nu på ett svar från vuxna roland som inte skriver dagistexter!

om någon tar illa vid så ber jag naturligtvis om ursäkt. men en del har ju förklarat att dom har humor :)

tråden är nu låst pga av roland och hans vrede, svar via pm om så önskas.

tråden öppnas igen när ALLA blivit snälla igen :) :pannkyss

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection