blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
nix nix... la familjaNoicE skrev:Det vet jag inte vad det är, tänkte om du skulle ta en öl
nix nix... la familjaNoicE skrev:Det vet jag inte vad det är, tänkte om du skulle ta en öl
blom skrev:nix nix... la familja
ja jag får nog faktiskt välja dom före dig jag bjöd in dig förra helgen men då var det någon som inte orkade kommaNoicE skrev:Ja stek dom då!
nu när man är på finbesök
blom skrev:ja jag får nog faktiskt välja dom före dig jag bjöd in dig förra helgen men då var det någon som inte orkade komma
Supermoto skrev:Tjo
Nån som är sugen på att frakta över sig hit och käka pizza + lira poker eller glo film eller nåt annat soft ikväll??
ikväll är nog idagNoicE skrev:Menar du idag
blom skrev:ikväll är nog idag
nej det går inte ikväll.. jag kan inte roa mig varje helg vore trevligt men tyvärNoicE skrev:Ja ta dig nu dit så tar vi en folköl och samtalar om EU.
blom skrev:nej det går inte ikväll.. jag kan inte roa mig varje helg vore trevligt men tyvär
blom skrev:nej noice det handlar inte så mycket om eu osv..
blom skrev:mario är mer
VVVVAAAAAAAAA ()NoicE skrev:ja du lurade ju i mig att han var 34 första gången vi sågs så man vet aldrig
jag skulle verkligen vilja komma.. men har lovat här hemma osv.. ja du fattar säkert.. men hoppas på fler gångerSupermoto skrev:Ingen som är pizzasugen??
Inget att be om ursäkt för såklartblom skrev:jag skulle verkligen vilja komma.. men har lovat här hemma osv.. ja du fattar säkert.. men hoppas på fler gånger
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|