det förstår jagerik skrev:Idag mötte jag en en R1:a i Örebro, det såg kallt ut.
ja det händer bara inteTERMINATOR skrev:Helt osanolikt, jag har haft 2 punkteringar på 1 vecka![]()
![]()
![]()
![]()
Svinskoj är det. Igår var det Nissan Sunny -88 mot Audi 80 -92 på startlinjen. Vi har sagt att man får inte ha mer än 140hk för annars blir det ojämnt så har du inte turbo på Saaben är det bara att köraTERMINATOR skrev:fan va kul, har aldrig kört men det vore kul att prova
"det ska vara 20cm mellan halvljusen" ??? sikken jävla jubelnolla deluxe med räksallad och stark senap (jonnys såklart!)raukroland skrev:
ska va västervik söt och stark precis som jagSupermoto skrev:"det ska vara 20cm mellan halvljusen" ??? sikken jävla jubelnolla deluxe med räksallad och stark senap (jonnys såklart!)
Bra gjort räkan![]()
Eller också funkar det lika bra med köttbullar och mos...TERMINATOR skrev:ska va västervik söt och stark precis som jag![]()
![]()
![]()
kan bara hålla med.. ska man ha senap så är det västervik som rockarTERMINATOR skrev:ska va västervik söt och stark precis som jag![]()
![]()
![]()
Supermoto skrev:Byta bort Saaben?![]()
![]()
Om du inte menade regnumret...
menade regnr... fast saaben ryker nog ialf nuSupermoto skrev:Byta bort Saaben?![]()
![]()
Om du inte menade regnumret...
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |