TERMINATOR skrev:ingen som har en baslåda till hemmabio till salu???? den ska vara aktiv
Kollade inte vad det var för typ men det finns en under annonsforumet (nyss inlagd)
TERMINATOR skrev:ingen som har en baslåda till hemmabio till salu???? den ska vara aktiv
erik skrev:Kollade inte vad det var för typ men det finns en under annonsforumet (nyss inlagd)
Aktiv = har eget slutsteg. Talar man hemmaljud menas oftast att steget t.o.m är inbyggt i lådan och man matar den bara med 220 + lågnivå. Fast när man talar om lådor till bilar så är ju oftast steget löst men lådan är ju egentligen lika aktiv för det.blom skrev:vad är diffen? på bil och en aktiv har både och iofs men vetufan vad det skiljer
Supermoto skrev:Aktiv = har eget slutsteg. Talar man hemmaljud menas oftast att steget t.o.m är inbyggt i lådan och man matar den bara med 220 + lågnivå. Fast när man talar om lådor till bilar så är ju oftast steget löst men lådan är ju egentligen lika aktiv för det.
tack.Supermoto skrev:Aktiv = har eget slutsteg. Talar man hemmaljud menas oftast att steget t.o.m är inbyggt i lådan och man matar den bara med 220 + lågnivå. Fast när man talar om lådor till bilar så är ju oftast steget löst men lådan är ju egentligen lika aktiv för det.
Sover framför TV:n så att man orkar vara inne på SH mitt i natten...erik skrev:Var är alla?
Supermoto skrev:Kanske dax för oss som åker året runt då att kränga av dubbdäcken
lite det som är tanken med det helaÄlgdräparen skrev:Jag tycker att ni ska döpa om denna tråden till "Ordbajs i Örebrotrakten". För det står ju inte ett skit om hojåka iden.
blom skrev:lite det som är tanken med det hela
vet inte hur mycket skog du är igentligen.. orkar inte förklara heller.. men håll dig till ditt så blir nog allt bra ska du se.Älgdräparen skrev:JAAA vi döper tråden till hojåka i Örebrotrakten, och sen snackar vi om allt som inte rör hojåka.
Är det inte bättre att ni fixar en tråd där ni snackar skit och låter hojåka tråden vara en hojåkatråd.
blom skrev:vet inte hur mycket skog du är igentligen.. orkar inte förklara heller.. men håll dig till ditt så blir nog allt bra ska du se.
Kyckling skrev:Sådärja! Nu har jag sparkat den dräpta älgen på BÅDA smalbenen OCH pungen.
( + snittade honom lite i ansiktet med en plastgrej som jag stal från honom).
Så nu borde han ha lärt sig om han inte är dum på riktigt. :kocko
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |