TERMINATOR skrev:ingen som har en baslåda till hemmabio till salu???? den ska vara aktiv
Kollade inte vad det var för typ men det finns en under annonsforumet (nyss inlagd)
TERMINATOR skrev:ingen som har en baslåda till hemmabio till salu???? den ska vara aktiv
erik skrev:Kollade inte vad det var för typ men det finns en under annonsforumet (nyss inlagd)
Aktiv = har eget slutsteg. Talar man hemmaljud menas oftast att steget t.o.m är inbyggt i lådan och man matar den bara med 220 + lågnivå. Fast när man talar om lådor till bilar så är ju oftast steget löst men lådan är ju egentligen lika aktiv för det.blom skrev:vad är diffen? på bil och en aktivhar både och iofs men vetufan vad det skiljer
Supermoto skrev:Aktiv = har eget slutsteg. Talar man hemmaljud menas oftast att steget t.o.m är inbyggt i lådan och man matar den bara med 220 + lågnivå. Fast när man talar om lådor till bilar så är ju oftast steget löst men lådan är ju egentligen lika aktiv för det.
tack.Supermoto skrev:Aktiv = har eget slutsteg. Talar man hemmaljud menas oftast att steget t.o.m är inbyggt i lådan och man matar den bara med 220 + lågnivå. Fast när man talar om lådor till bilar så är ju oftast steget löst men lådan är ju egentligen lika aktiv för det.
Sover framför TV:n så att man orkar vara inne på SH mitt i natten...erik skrev:Var är alla?
Supermoto skrev:Kanske dax för oss som åker året runt då att kränga av dubbdäcken![]()
![]()
![]()
lite det som är tanken med det helaÄlgdräparen skrev:Jag tycker att ni ska döpa om denna tråden till "Ordbajs i Örebrotrakten". För det står ju inte ett skit om hojåka iden.![]()
![]()
blom skrev:lite det som är tanken med det hela![]()
vet inte hur mycket skog du är igentligen.. orkar inte förklara heller.. men håll dig till ditt så blir nog allt bra ska du se.Älgdräparen skrev:JAAA vi döper tråden till hojåka i Örebrotrakten, och sen snackar vi om allt som inte rör hojåka.![]()
Är det inte bättre att ni fixar en tråd där ni snackar skit och låter hojåka tråden vara en hojåkatråd.![]()
blom skrev:vet inte hur mycket skog du är igentligen.. orkar inte förklara heller.. men håll dig till ditt så blir nog allt bra ska du se.![]()
Kyckling skrev:Sådärja! Nu har jag sparkat den dräpta älgen på BÅDA smalbenen OCH pungen.
( + snittade honom lite i ansiktet med en plastgrej som jag stal från honom).
![]()
![]()
![]()
![]()
Så nu borde han ha lärt sig om han inte är dum på riktigt. :kocko![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X