Tycker dom är bra nu förtiden, trevliga och hjälpsammablom skrev:dom är fina.. bara synd att affären där du köpte dom inte är lika fin
Tycker dom är bra nu förtiden, trevliga och hjälpsammablom skrev:dom är fina.. bara synd att affären där du köpte dom inte är lika fin
Ääääh... Vi softar lite.TERMINATOR skrev:lite fika bilder, fan va trötta alla ser ut
Kyckling skrev:Ääääh... Vi softar lite.
TERMINATOR skrev:
TERMINATOR skrev:lite fika bilder, fan va trötta alla ser ut
TERMINATOR skrev:Tycker dom är bra nu förtiden, trevliga och hjälpsamma
Är det sant????blom skrev:eller när ´kga gick in och slängde upp 67lök på disken och sa jag tar hojen, skrev papprena och frågade sen om han fick låna toa och får till svar, NEJ
jag tycker att det är helt otroligt att den firman finns kvar
det är så sant det kan bli.. glömde att säga,, kga svarade då ställer jag mig här utanför och pissar då.. då löste det sig tydligen efter lite snack.. helt otroligtSupermoto skrev:Är det sant????
Värsta jag hört iaf !!!
ja det är tråkigt.. men vem kommer in där? ring till skroten.. eller fråga kyckling för han bytte väl?Supermoto skrev:
Tänkte fixa lite inför våren och ladda batterierna i cabben och R6an idag. Vad upptäcker jag när jag knallar fram till R6an för att plocka bort batteriet? Jo, att nåt jävla as försökt sno den ståendes i garaget i mitt eget hus. De har bara lyckats bryta sönder tändningslåset men inte ens lyckats med det. Jag blir så JÄVLA förbannad!!!!!
Vad kostar ett nytt tändningslås? Såklart lite mindre än självrisken. Blir så JÄVLA trött på att folk inte kan lära sig.
trevligtNoicE skrev:Grym dag idag, 1.5h hoj safari på hjälmaren och sen en kebab på victoria grillen
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|