blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
kyckling har köpt cross stövlar.. för 2,3 veckor sen sa han att det behövdes minsan inte
erik skrev:Totalt 148 bilder om någon vill se fler...
Double Action skrev:Vill förstås se alla bilder!
Om du kan ge dem till kyckling så kan han visa mig.
OM jag har sagt något sådant så var det i sammanhanget "För isåka behövs det inte".blom skrev:kyckling har köpt cross stövlar.. för 2,3 veckor sen sa han att det behövdes minsan inte
Kyckling skrev:OM jag har sagt något sådant så var det i sammanhanget "För isåka behövs det inte".
För motard och grusåka BEHÖVS det.
Jag har sedan upptäckt att växelpedalen och mina stövlar inte gillade varandra så jag köpte ett par riktiga crosstövlar redan nu.
Jag köpte mitt från Bike i Trollhättan.Supermoto skrev:Vad kostar ett nytt tändningslås? Såklart lite mindre än självrisken. Blir så JÄVLA trött på att folk inte kan lära sig.
erik skrev:Totalt 148 bilder om någon vill se fler...
Mattias650 skrev:Var Mario med och åkte?
Så jag kan lägga upp några bilder på vår hemsida. Annars blir han så ledsen...
Finns ingen smiley som slanar upp en massa stålar och samtidigt ser jävligt besviken ut??? Typ som han hade en fet köttpåle i röven.Kyckling skrev:Jag köpte mitt från Bike i Trollhättan.
Tror jag gav 1300:- för komplett sats med tändningslås, kutslås och tanklock.
Surt som fan det där... Det skjuts för lite i det här landet helt klart.
gjorde du rätt iKyckling skrev:OM jag har sagt något sådant så var det i sammanhanget "För isåka behövs det inte".
För motard och grusåka BEHÖVS det.
Jag har sedan upptäckt att växelpedalen och mina stövlar inte gillade varandra så jag köpte ett par riktiga crosstövlar redan nu.
borde väl vara minst 1500Supermoto skrev:Finns ingen smiley som slanar upp en massa stålar och samtidigt ser jävligt besviken ut??? Typ som han hade en fet köttpåle i röven.
Vad kan självrisken vara månntro Får ringa och kolla helt enkelt...
Kycklo förresten... Du fick inget över som fortfarande funkar? Mitt är helt söndervridet... Vore fint om man slapp byta.
Mattias . . . . . . + +
surt sa räven.. men drabbar det verkligen en rik överklass killeSupermoto skrev:Självrisk = 3000 jävla-bögspänn
Bike i Thn alltså....
Jävla skithelvete!!!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin