Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
rainman skrev:
Men vad i H*****te har februari med hur stort forumet blivit, det är frågan :7peta
Eftersom Februari är din idé så får du nog komma med lite bättre argument för, anser jag.

Svårt att ta ställning när man bara hört den ena sidan. :näsblod

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag letar efter värmeskyddande matta med folié på ena sidan och klister på andra, jag vet fan inte vad det heter, men ni säger ju att ni är så smarta så ni fattar säkert vad jag menar, någon som vet var det finns?? biltema har inte och inte clas i sjön

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
jag letar efter värmeskyddande matta med folié på ena sidan och klister på andra, jag vet fan inte vad det heter, men ni säger ju att ni är så smarta så ni fattar säkert vad jag menar, någon som vet var det finns?? biltema har inte och inte clas i sjön

Finns ju på nästan alla kåphojar vad jag vet så det borde inte vara svårt att hitta.

Kolla med mc-butikerna, det kanske finns där och KAN ju dessutom vara vettigt pris trots att det är hos fackhandel...

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Termobrallan svarar med att citera ett svar på hans inlägg om hur stort sporthoj har blivit med att jiddra om vad som står på min avatartext... så inte vet jag, men nu är det dags för en gruppkram :pannkyss

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
TERMINATOR skrev:

Sök på artnr. 36-9214 på biltema och du skall finna

:tummenupp

Edit: här kommer direktlänk för slöa personer och annat patrask! http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=83277

Last edited:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
rainman skrev:
Termobrallan svarar med att citera ett svar på hans inlägg om hur stort sporthoj har blivit med att jiddra om vad som står på min avatartext... så inte vet jag, men nu är det dags för en gruppkram :pannkyss
Försök inte slingra dig nu... Så lätt går det inte.
Fram med bevis eller erkänn att det är rätt.

:pannkyss :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...