blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
åååå gud vad mysigt jag ska ha det på vägarna i sommar
blom skrev:åååå gud vad mysigt jag ska ha det på vägarna i sommar
´surt sa räven men du kan ju glädja dig åt att vi kan sitta på bänken båda två och ljugaSupermoto skrev:Nån som vill joina mig på parkbänken och dricka Mümmlemann ???
Kommer ju dessutom lagom till man blir gubbjävel på riktigt oxå.....
nja.. jag ville ju verkligen tävla iår.. men nu blev det inte så.. klart vi ska ha mysigt,, om 17 dar ställer jag på om snön är borta vill sägaMattias650 skrev:Måste kännas skönt att du äntligen tagit dig ut det där motard-träsket?!
Hur som helst, hoppas vi kan få det mysigt tillsammans i sommar.
På vägarna alltså.
jag planerar det... får jag jobbet så blir jag glad.. annars är jag glad ändå..Supermoto skrev:Vaddå??
Ska du svika oss och skaffa ett jobb nu helt plötsligt :kocko
blom skrev:jag planerar det... får jag jobbet så blir jag glad.. annars är jag glad ändå..
och om erik är glad så är blom glad... jäklar vad din fru stöda i sin lilla hytt idag såg jagerik skrev:Är blom glad är Erik glad.
blom skrev:och om erik är glad så är blom glad... jäklar vad din fru stöda i sin lilla hytt idag såg jag
Vad ska han där att göra? Han har ju ingen hoj... *Vrider om kniven i såret några varv*Supermoto skrev:Evil_äääääämmmmämmmmmm kläckte just den lysande idén att vi kan vara på motardbanan på Täby HELA dagarna istället
Han är ju oxå utan jobb för tillfället.
Det där var inte bara taskigt. Det var elakt och du skall straffas!!!!Kyckling skrev:Vad ska han där att göra? Han har ju ingen hoj... *Vrider om kniven i såret några varv*
(F'låt Evil. Men ibland bara måste man smasha)
så talar en sann arbetargrabbSupermoto skrev:Det där var inte bara taskigt. Det var elakt och du skall straffas!!!!
Inget är sagt om att vi skulle köra nåt, bara vara där. Och om jag har en hoj får väl han panta burkar så vi får bensin så kan vi köra som FAN båda två. Bra kompisar kan ibland dela med sig av sin hoj.
Uppdraget utfört. Du har nu LOVAT att han ska få köra asmycket med DIN hoj.Supermoto skrev:...om jag har en hoj får väl han panta burkar så vi får bensin så kan vi köra som FAN båda två. Bra kompisar kan ibland dela med sig av sin hoj.
Cool.Mattias650 skrev:PBR har fått mail från ett hotell i Rättvik angående ett erbjudande för mc-åkare.
Fixade en PDF som ni kan kolla på om någon skulle vara intresserad.
www.pennybridgeriders.com/fyra_hastar.pdf
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |