blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
men freddy har väl sparkat igång den? kan du inte ha den att åka på då?NoicE skrev:Ja DRGV'n i førsta hand Gs'n är ju roligare än vad den är värd i pengar, så tänkte väl køra lite nästa vinter också![]()
men freddy har väl sparkat igång den? kan du inte ha den att åka på då?NoicE skrev:Ja DRGV'n i førsta hand Gs'n är ju roligare än vad den är värd i pengar, så tänkte väl køra lite nästa vinter också![]()
blom skrev:men freddy har väl sparkat igång den? kan du inte ha den att åka på då?
det var minnin oxåNoicE skrev:Jo men den är svårtstartad som fan säger han...
Så jag vet inte vad som händer...![]()
clover ställ kan du nog få tag i genom swedie, han var sponsrad av dom førra året![]()
blom skrev:funderar lite på att köpa nytt ställ.... clover ( stavas det så) var hittar man sådana?
tack för det erik.. ska fördjupa mig i det i morgon.. samtidigt känns det ju fan att köpa ett nytt ställ som man ialf ska smäckaerik skrev:
vad fan är det.. är det gambianen ellerNoicE skrev:en 20.18 bild på en powerslide før att hylla påskharen.
![]()
MEn kommande sommar dåNoicE skrev:Ja DRGV'n i førsta hand Gs'n är ju roligare än vad den är värd i pengar, så tänkte väl køra lite nästa vinter också![]()
Supermoto skrev:MEn kommande sommar då![]()
![]()
![]()
ska du köpa en r1a eller en zx7rNoicE skrev:ja då tænkte jag køra R1 eller zx7r kanske![]()
blompa, jag känner mig mer som han: http://www.quantum.univie.ac.at/zeilinger/azweb04.jpg
blom skrev:ska du köpa en r1a eller en zx7rtyp som att köpa en volvo 740 eller en 850 turbo
x7an billig i försäkring? ja försäkringarna är ju helt klart styrande.. köp en naken zx7a då.. eller en honda hornet 600aNoicE skrev:javet, R1 är ett ljusår snabbare och zx7r ett ljusår grønare och snyggare
sen är den rätt billig i førsäkring, som jag tycker är en viktig aspekt...
blom skrev:x7an billig i försäkring? ja försäkringarna är ju helt klart styrande.. köp en naken zx7a då.. eller en honda hornet 600a
står en fin zx7r på speed faktisktNoicE skrev:ja det brukar stå i annonserna, så
men jag vet ju inte vad dom menar med billigt
Men den är ju trøtt och tung så...
Annars en nyare cbr 600... 01 o framåt...
Ska jag ha en naken hoj blir det nog en z750![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |