blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
men freddy har väl sparkat igång den? kan du inte ha den att åka på då?NoicE skrev:Ja DRGV'n i førsta hand Gs'n är ju roligare än vad den är värd i pengar, så tänkte väl køra lite nästa vinter också
men freddy har väl sparkat igång den? kan du inte ha den att åka på då?NoicE skrev:Ja DRGV'n i førsta hand Gs'n är ju roligare än vad den är värd i pengar, så tänkte väl køra lite nästa vinter också
blom skrev:men freddy har väl sparkat igång den? kan du inte ha den att åka på då?
det var minnin oxåNoicE skrev:Jo men den är svårtstartad som fan säger han...
Så jag vet inte vad som händer...
clover ställ kan du nog få tag i genom swedie, han var sponsrad av dom førra året
blom skrev:funderar lite på att köpa nytt ställ.... clover ( stavas det så) var hittar man sådana?
tack för det erik.. ska fördjupa mig i det i morgon.. samtidigt känns det ju fan att köpa ett nytt ställ som man ialf ska smäcka men vi får seerik skrev:
vad fan är det.. är det gambianen ellerNoicE skrev:en 20.18 bild på en powerslide før att hylla påskharen.
MEn kommande sommar dåNoicE skrev:Ja DRGV'n i førsta hand Gs'n är ju roligare än vad den är värd i pengar, så tänkte väl køra lite nästa vinter också
Supermoto skrev:MEn kommande sommar då
ska du köpa en r1a eller en zx7r typ som att köpa en volvo 740 eller en 850 turboNoicE skrev:ja då tænkte jag køra R1 eller zx7r kanske
blompa, jag känner mig mer som han: http://www.quantum.univie.ac.at/zeilinger/azweb04.jpg
blom skrev:ska du köpa en r1a eller en zx7r typ som att köpa en volvo 740 eller en 850 turbo
x7an billig i försäkring? ja försäkringarna är ju helt klart styrande.. köp en naken zx7a då.. eller en honda hornet 600aNoicE skrev:javet, R1 är ett ljusår snabbare och zx7r ett ljusår grønare och snyggare
sen är den rätt billig i førsäkring, som jag tycker är en viktig aspekt...
blom skrev:x7an billig i försäkring? ja försäkringarna är ju helt klart styrande.. köp en naken zx7a då.. eller en honda hornet 600a
står en fin zx7r på speed faktisktNoicE skrev:ja det brukar stå i annonserna, så
men jag vet ju inte vad dom menar med billigt
Men den är ju trøtt och tung så...
Annars en nyare cbr 600... 01 o framåt...
Ska jag ha en naken hoj blir det nog en z750
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |