blom skrev:står en fin zx7r på speed faktiskt
Ja det är ju inte så konstigt, ingen kommer ju nånsin køpa den
blom skrev:står en fin zx7r på speed faktiskt
NoicE skrev:ja då tænkte jag køra R1 eller zx7r kanske
blompa, jag känner mig mer som han: http://www.quantum.univie.ac.at/zeilinger/azweb04.jpg
ja där har du ju en klockren hoj för 43 lökerik skrev:Varför inte köpa min r6:a?
du är väl inte ett säljar ämne marioSupermoto skrev:Jag har ju sökt på KTM en gång redan.... Ska man sälja sin själ så jävla hårt att man börjar kränga Yamaha ???
Tjae. Får jag sparken här nu så säljer jag hellre Yamma än dricker mümmelmann på en parkbänk. Eller vänta här nu lite............. Klart jag inte görblom skrev:du är väl inte ett säljar ämne mario
när får ni svar?Supermoto skrev:Tjae. Får jag sparken här nu så säljer jag hellre Yamma än dricker mümmelmann på en parkbänk. Eller vänta här nu lite............. Klart jag inte gör
erik skrev:Varför inte köpa min r6:a?
blir väl rätt så dyrt va? speed sålde ut dom för 62 lök förra helgenNoicE skrev:maah jag har en ett år gammal z750 för 35000 Norska kr...
ska se på den, tvivlar på att man kan få en bättre R6 än din för det priset dock
blom skrev:blir väl rätt så dyrt va? speed sålde ut dom för 62 lök förra helgen
NoicE skrev:maah jag har en ett år gammal z750 för 35000 Norska kr...
ska se på den, tvivlar på att man kan få en bättre R6 än din för det priset dock
det är väl inte troligtNoicE skrev:Finns det nån kvar då?
blom skrev:ska man ha en cab eller cupe fränt med cab fast kanske inte så vettigt....... hmmm
Är det någe fel på den härNoicE skrev:tjøp en stor buss så åker vi till t-land och køper hojar och øl
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|