Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
då var min hoj klar efter många resor :) blev att byta stift och riva förgasare :) finns nog ingen som mekat så mycket r1 som jag :)

men med glädje kommer sorg tyvär :( ringde och skulle ställa på :( :( ja det blir 1600kr i månade för halv VA!!! dom har höjt

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
blom skrev:
då var min hoj klar efter många resor :) blev att byta stift och riva förgasare :) finns nog ingen som mekat så mycket r1 som jag :)

men med glädje kommer sorg tyvär :( ringde och skulle ställa på :( :( ja det blir 1600kr i månade för halv VA!!! dom har höjt
Skojar du? :va
1600kr/mån halv.... :huvet :huvet
Vilka typer och höja försäkringen... Hade de inte sparat offerten du fick när du ringde och kollade förrut?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
raukroland skrev:
Skojar du? :va
1600kr/mån halv.... :huvet :huvet
Vilka typer och höja försäkringen... Hade de inte sparat offerten du fick när du ringde och kollade förrut?
jo men det spelade inte så stor roll tydligen.... jag löser det på ena eller anndra sättet.. orkar igentligen inte att byta hoj mer nu.. men måste jag så måste jag... men vi får se.. innan nästa vecka ska jag ha en lösning på det hoppas jag

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mattias650 skrev:
:eek: det var inte så kul.
En halv förmögenhet varje månad. Trist. :(
ja specielt när det inte finns 1600kr.. undra hur stefan tar det här.. han bytte nämligen till samma bolag för några veckor sen

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jo men det spelade inte så stor roll tydligen.... jag löser det på ena eller anndra sättet.. orkar igentligen inte att byta hoj mer nu.. men måste jag så måste jag... men vi får se.. innan nästa vecka ska jag ha en lösning på det hoppas jag

blom goes motard igen... :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Jocke, du som funderat på BMW, fick detta på mejlen från Carlbarks:

"Hej Nu på Lördag 9/4 så har vi provkörning på följande BMW modeller: F650GS, R1200GS, R1200ST, R1200RT samt K1200S. Vi håller tummarna att det blir bra väder och vi har öppet 10.00 – 14.00."

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka