Mattias650 skrev:
Jo jag har kollat lite på den sidan tidigare... Cool.
Mattias650 skrev:
blom skrev:men med glädje kommer sorg tyvär ringde och skulle ställa på ja det blir 1600kr i månade för halv VA!!! dom har höjt
blom skrev:VA!!! dom har höjt
Skojar du?blom skrev:då var min hoj klar efter många resor blev att byta stift och riva förgasare finns nog ingen som mekat så mycket r1 som jag
men med glädje kommer sorg tyvär ringde och skulle ställa på ja det blir 1600kr i månade för halv VA!!! dom har höjt
jo men det spelade inte så stor roll tydligen.... jag löser det på ena eller anndra sättet.. orkar igentligen inte att byta hoj mer nu.. men måste jag så måste jag... men vi får se.. innan nästa vecka ska jag ha en lösning på det hoppas jagraukroland skrev:Skojar du?
1600kr/mån halv....
Vilka typer och höja försäkringen... Hade de inte sparat offerten du fick när du ringde och kollade förrut?
ja specielt när det inte finns 1600kr.. undra hur stefan tar det här.. han bytte nämligen till samma bolag för några veckor senMattias650 skrev:det var inte så kul.
En halv förmögenhet varje månad. Trist.
blom skrev:jo men det spelade inte så stor roll tydligen.... jag löser det på ena eller anndra sättet.. orkar igentligen inte att byta hoj mer nu.. men måste jag så måste jag... men vi får se.. innan nästa vecka ska jag ha en lösning på det hoppas jag
nix det har jag inte råd med.. har råd med en 600ing i månaden typerik skrev:blom goes motard igen...
blom skrev:nix det har jag inte råd med.. har råd med en 600ing i månaden typ
nu menade jag inte en 600ccerik skrev:R6 -99...
Det blir ju minst två Husor det. En trehundring i månaden.blom skrev:nix det har jag inte råd med.. har råd med en 600ing i månaden typ
det blir det väl inte riktigt med träningsavgifter, bil med dragkrok, lösa ut licens + allt som kooer till med detKyckling skrev:Det blir ju minst två Husor det. En trehundring i månaden.
blom skrev:är en twin trevligt? va va vava svara någon och fort ska det gå
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |