blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag fick faktisk min superduper-lars rabbat.. fick ge 350kr för 4sterik skrev:160 kr/st..... Bläster ska visst funka tillräckligt bra enligt de som provat.
jag fick faktisk min superduper-lars rabbat.. fick ge 350kr för 4sterik skrev:160 kr/st..... Bläster ska visst funka tillräckligt bra enligt de som provat.
blom skrev:jag fick faktisk min superduper-lars rabbat.. fick ge 350kr för 4st
ja det får vi göra dåTERMINATOR skrev:på onsdag ser det inte ut att bli så bra väder så vi får nog lägga mötet i lokalen om denna prognos håller i sig, men det kommer säkert att bli fint och 15 grader varmt, det är i allafall vad jag beställt
Onsdag 12:00
Efterhand ökad molnighet men uppehåll.
-2 till +4
Norr 6 m/s
taget från NA.se
TERMINATOR skrev:jaja what ever, "jag ska göra tråden" är ju rätt så bra i sånna lägen
nä men mitt har duTengil skrev:Jag har ju inget internet...
PMa ditt mobilnummer.
erik skrev:Jag fick också ner priset en hel del men det var fortfarande så dyrt att man inte köper en uppsättning för att det är kul...
blom skrev:nä men mitt har du
jag har ju faktiskt ett nr hem oxåTengil skrev:Nä, men du hade mobilen avstängd!!!
Jag ringer inte mer än EN gång!
märkligt att jag har dom flestas men ingen har mittTengil skrev:Jag har ju inget internet...
PMa ditt mobilnummer.
TERMINATOR skrev:märkligt att jag har dom flestas men ingen har mitt
Tengil skrev:Lägg stiften på en spisplatta, vrid på max och ta inte bort dom förens det slutar ryka! Sen funkar dom!
Obs. Gör det inte om tanten är hemma... Vrid på fläkten.
TERMINATOR skrev:märkligt att jag har dom flestas men ingen har mitt
Tengil skrev:Presis som du inte sparade koden till lokalen på ca 5ggr...
"Jag sparar det senare, det ligger ju i osparade nummer nu"
5min senare...
"Vems nummer var det här nu?"
åfan.. där jobbar en tant som jag kände.. moster till mitt xTERMINATOR skrev:ikväll får hålla en tumme eller 2, jag ska på intrevju på SOS ALARM
efter som vi måste handla fort så kommer festen att presenteras nu i veckan. nej det var inte bara du som inte var där.Mattias650 skrev:Eftersom Sporthojsfesten 2005 ska presenteras den här veckan vore det kanske bra att maila ut info till PBRs medlemmar först. Mest för saken skull. Så alla är med på vad som kommer att hända i år.
Blom: ett mailutskick kanske?
Eller det kanske bara är jag som inte var med på mötet igår?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|