blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
host host mario
blom skrev:host host mario
Jag åker till Sälen över helgen så det får allt bli onsdag då om jag hinner. Ska besikta bilar och jävelskap oxå innan jag åkerTengil skrev:Klockrent Mario! Då lånar jag den!
Supermoto skrev:Jag åker till Sälen över helgen så det får allt bli onsdag då om jag hinner. Ska besikta bilar och jävelskap oxå innan jag åker
jag svarar.. den är obesiktigad och startar ejTengil skrev:Har ni sålt demonpickisen?
Och jag rättar lite...blom skrev:jag svarar.. den är obesiktigad och startar ej
tyckte du sa senast idag att den var obesiktigad via icq när jag frågadeSupermoto skrev:Och jag rättar lite...
Den är INTE obesiktigad och den startar jättesnällt om man byter startmotorn eller bara knuffar lite på den.
ja huvudsaken är den att vi ska ha möte vart spelar ingenroll... sen har det ju lite med vädret att göra oxåTERMINATOR skrev:vi kan lägga in jäääätttteeeeski´n i min bil om inte superbesikto kan, sen tar vi hjälmarbaden och tar med en säck med ved, sen tänder vi en lägereld och har mötet där, finnnneeeee hur bra som hellst, den som vill åka hoj kan göra det baggis ellerhur
blom skrev:ja huvudsaken är den att vi ska ha möte vart spelar ingenroll... sen har det ju lite med vädret att göra oxå
vad snäll du ärTERMINATOR skrev:det kommer vara som idag, tycker själv att det kan va trevligt med lite brasa och möte med sjöutsikt, blom du kan ta med dej en korv om du vill
hoppas att det är en rolig sakKyckling skrev:Jag ska på en jätteviktig sak imorgon så jag kanske blir lite sen till mötet.
Men jag kommer.
blom skrev:jag fattar inte varför det ALLTID skall krånglas till så fort vi bokat ett möte, det ska ändras på tider, och mötesplats mm mm det slår tommefan ALDRIG fel en del är ju bara inne på sh 1 gång i veckan och tar inte åt sig om saker ändras, snart kanske vi ska ha våra möten via msn så kan ju folk sitta på kalfjället om dom vill
från en funderande pojk i 20års åldern som funderar på varför allt ska vara så krångligt med vuxna mäniskor
Vi gör som du säger så blir det bra 18.00 vid liklådan eller lokalen vid sämre väder
det är helt otroligt vaknar och gräsmatan är vitTERMINATOR skrev:Bara så ni vet så snöar det ute nu
blom skrev:det är helt otroligt vaknar och gräsmatan är vit
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |