blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
och det är en jäkla tur detTERMINATOR skrev:jag va ute i fillingar och tog en cigg på balkongen nu och det är borta och det är varmt igen
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
och det är en jäkla tur detTERMINATOR skrev:jag va ute i fillingar och tog en cigg på balkongen nu och det är borta och det är varmt igen
GAAAAAAAHHHHHHHHHHHHTERMINATOR skrev:jag va ute i fillingar och tog en cigg på balkongen nu och det är borta och det är varmt igen
nörge är best i verdenNoicE skrev:mm, här är det grymt väder
har gått till jobbet utan jacka hela veckan![]()
blom skrev:det är ju nästan lite kallt för att åka hoj åxå![]()
då bokar vi in det i lokalen kl 18,00.. slut frågor?--------> framåtTERMINATOR skrev:jag åker inte idag, det har börja blåsa svinkallt ute
18.00 lokalenblom skrev:då bokar vi in det i lokalen kl 18,00.. slut frågor?--------> framåt![]()
jasså... tyckte precis att jag mötte dig i rondellen på aspholmen.TERMINATOR skrev:jag åker inte idag, det har börja blåsa svinkallt ute
crashtestdummy skrev:jasså... tyckte precis att jag mötte dig i rondellen på aspholmen.![]()
stackars liten...TERMINATOR skrev:japp jag åkte till speed och det fick jag bittert ångra för jag va nära att frysa ihjäl
klart man kommerTERMINATOR skrev:
tack.. du har även pm som du tydligen vägrar att svara påNoicE skrev:sockertøy = søtsak ?
lade är väll helt enkelt en førkortning på ladeswinge, och det betyder ju som bekant trevligt på tyska![]()
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |