jobbar du någon mer dag den här veckan? förutom fredag lördag?TERMINATOR skrev:Jobbar på royal i kväll, om någon eller några har lust ork och tid kan ni komma förbi och ta en kopp och snacka skit en stund
av två orsaker jag tröttnade inte på den efter 20 min och jag kom ner så otroligt i försäkringraukroland skrev:Hur kom det sig att du köpte en Mille egentligen blom?!?
Jag trodde att Mille suger
Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....erik skrev:Om ingen redan uppmärksammat det så står det fel datum på festloggan på första sidan, det står 28-29 aug men ska väl vara 27-38 eller??? Är det noice som varit full?
Upptäckte dessutom att festen krockar med ett bröllop som jag lovat bort mig på... smart Erik :kocko
blom skrev:jobbar du någon mer dag den här veckan? förutom fredag lördag?
Supermoto skrev:Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....
TERMINATOR skrev:Men erik vill kanske ha fest i 11 dagar och i han värld kanske det finns 38 dagar i aug, jag vet faktiskt inte vad han går på för piller men dom verkar vara rätt bra
Supermoto skrev:Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....
blom skrev:jag har mailt till alla i pbr oxå om att skriva upp sig i listan vilket väldigt få har gjort. jag har även mailat till både bike och allt om mc, för att inte behöva ställa in den här festen oxå så måste ju alla hjälpa till.
gör nu vad ni kan och snacka med folk som ni känner på forumet osv..
jo erik du får ta din nya motard och komma ut på kvällen ska du och mattis på sammaerik skrev:Jag har skrivit upp mig men kan tyvärr inte komma... Svårt att hitta datum som passar alla och denna gång är jag en av dem som inte kan. Surt att jag inte hade bättre koll på brölloppet...
blom skrev:jo erik du får ta din nya motard och komma ut på kvällen ska du och mattis på samma
nä erik du måste visa vart skåpet ska ståerik skrev:Jag tror inte vi ska på samma, vad jag vet har vi inga genemsamma bekanta utanför pbr men man vet ju aldrig...
erik skrev:Jag tror inte vi ska på samma, vad jag vet har vi inga genemsamma bekanta utanför pbr men man vet ju aldrig...
hej hej monika hej på dig monika... säkert dit erik oxå ska.. han ska nog sjunga där tror jagMattias650 skrev:Är väl tveksamt. Anders och Monika är det som ska gifta sig på det bröllop jag ska på.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|