Hojåka i Örebrotrakten - the original!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jobbar på royal i kväll, om någon eller några har lust ork och tid kan ni komma förbi och ta en kopp och snacka skit en stund

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
Jobbar på royal i kväll, om någon eller några har lust ork och tid kan ni komma förbi och ta en kopp och snacka skit en stund
jobbar du någon mer dag den här veckan? förutom fredag lördag?

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Om ingen redan uppmärksammat det så står det fel datum på festloggan på första sidan, det står 28-29 aug men ska väl vara 27-38 eller??? Är det noice som varit full?

Upptäckte dessutom att festen krockar med ett bröllop som jag lovat bort mig på... smart Erik :kocko

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Om ingen redan uppmärksammat det så står det fel datum på festloggan på första sidan, det står 28-29 aug men ska väl vara 27-38 eller??? Är det noice som varit full?

Upptäckte dessutom att festen krockar med ett bröllop som jag lovat bort mig på... smart Erik :kocko
Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
jag är nog både full och trött :banana

fan va trött jag är nu, har gått på skola hos
norska SMC för att få köra på banan på torsdagar...
Suttit på hojen sen kl17 eller nått :)

Men det var lärorikt, även om man kunde/viste det mesta så påpekade dom ju alla fel man gjorde :tummenupp
Nu är det rock´n roll på torsdag :yoparty

här med rätt datum:

Bifogat

• sporthojR.gif
    sporthojR.gif
    15.1 KB · Visningar: 13

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jag fattar inte det här, vad jag kan räkna till så finns det 4 st från PBR som flaggar för festen i sina profiler var av 1 ska inte änns dit pga brölopp, är det inte fler som vill ha fest :va :va, det tar 1 min att skriva in det i sin profil, om det är för mycket begärt så kan vi skita i alltihopp, jag är visserligen den sista in i föreningen och kanske bara ska hålla käften och rätta in mej i ledet men jag tycker att det är skit svagt och det står jag för, alla utom några få som sa i från pga tidsbrist va med och bestämde att det skulle bli fest

// Johan

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag har mailt till alla i pbr oxå om att skriva upp sig i listan vilket väldigt få har gjort. jag har även mailat till både bike och allt om mc, för att inte behöva ställa in den här festen oxå så måste ju alla hjälpa till.
gör nu vad ni kan och snacka med folk som ni känner på forumet osv..

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Nog för att datumena är fel men festen borde A) inte hålla på i elva dagar och B) det finns inte 38 dagar i augusti. Faktiskt inte i NÅN månad....

Men erik vill kanske ha fest i 11 dagar och i han värld kanske det finns 38 dagar i aug, jag vet faktiskt inte vad han går på för piller men dom verkar vara rätt bra :D :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:

Felmonterade knappar på mitt tangentbord...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag har mailt till alla i pbr oxå om att skriva upp sig i listan vilket väldigt få har gjort. jag har även mailat till både bike och allt om mc, för att inte behöva ställa in den här festen oxå så måste ju alla hjälpa till.
gör nu vad ni kan och snacka med folk som ni känner på forumet osv..

Jag har skrivit upp mig men kan tyvärr inte komma... Svårt att hitta datum som passar alla och denna gång är jag en av dem som inte kan. Surt att jag inte hade bättre koll på brölloppet...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jag har skrivit upp mig men kan tyvärr inte komma... Svårt att hitta datum som passar alla och denna gång är jag en av dem som inte kan. Surt att jag inte hade bättre koll på brölloppet...
jo erik du får ta din nya motard och komma ut på kvällen :) ska du och mattis på samma :va

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jo erik du får ta din nya motard och komma ut på kvällen :) ska du och mattis på samma :va

Jag tror inte vi ska på samma, vad jag vet har vi inga genemsamma bekanta utanför pbr men man vet ju aldrig...

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
erik skrev:
Jag tror inte vi ska på samma, vad jag vet har vi inga genemsamma bekanta utanför pbr men man vet ju aldrig...

Är väl tveksamt. Anders och Monika är det som ska gifta sig på det bröllop jag ska på.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
hej lilla monika du är så fin.. men du luktar terpentin.. jag sjunger min neger blues för du har så fina shoes......

skall sjungas som en bomulls blues

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...