blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
sen skulle det vara jätte roligt om vi drog ihop en körning och blev jätte många som på den goda tiden
blom skrev:mattias gillar tyska grillkvällar och det gör ju faktisk vi oxå roligt
blom skrev:gör alla vad dom kan för att promota festen föresten.. det är ju inte så många dagar kvar nu tills den 24e juni.. och över hälften med platser kvar.. vägrar ju att ställa in igen, vore så jäkla tråkigt
jag har mailat bike, mc-nytt mm.
kanske börjar bli dax att lägga i nästa växel
Mattias650 skrev:Visst. En grillad tysk är aldrig fel.
nu är ju termintor och jag lite hårdare så vi äter faktiskt vestervik`sTERMINATOR skrev:En riktigt germany grillad bratwurst, med senap, det är fint det
mmm nu blev du rädd vaSupermoto skrev:oh my good så många bokstäver
japp men den kommer nog tebax skulle jag tro... men alla måste fan hjälpa tillMattias650 skrev:Synd att bannern på startsidan försvann. Vi får väl gå in och lyfta tråden lite då och då.
Tyvärr är det inte så många som betalt in heller. Vilket är ett måste för att vi ska kunna fortsätta med festplaneringarna.
bra då träffas vi kl 18,00 vid lokalen för en gemensam avfärd mot knotteboTengil skrev:Hallå hallå!
Skönt att se att forumet är öppnat igen.
Tycker oxå att en tubstek på engångsgrill med Johnys Senap skulle vara på sin plats nån kväll.
Jag har talat med Björn, Lövis bror...
Minnesstund på torsdag 19:00 Knottebo, Åsbro.
åfan är det din morsa.. det förklarar ju varför du ser ut som en seriefigurcrashtestdummy skrev:Blom tycker du kunde frågat innan du la in en bild på min morsa som avatar.
blom skrev:bra då träffas vi kl 18,00 vid lokalen för en gemensam avfärd mot knottebo
blom skrev:nu är ju termintor och jag lite hårdare så vi äter faktiskt vestervik`s
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|