Tengil skrev:Det fixar vi.
Så bra, med lite tur kanske jag kan vara i Örebro så vi kan åka gemensamt hela vägen men troligtvis måste jag göra en insats i Kumla. Återkommer med definitivt beksed imorgon eller på torsdag förmiddag.
Tengil skrev:Det fixar vi.
blom skrev:är det någon som vet var det är?
Kyckling skrev:Ang. Torsdag så kommer jag åka från Kumla.
Skulle man kunna stämma träff där någonstans?
Jag har nämligen ingen aning om vart det är.
Ja, just toppfarten suger verkligen!! Om det är nåt som jag är missnöjd med, så är det just den. Funderade på att dreva om den, men så kom jag ju på att den har kardan... :kocko Är det nån som har ett käckt förslag på vad jag skall hitta på...? Det finns ju en hel del ingenjörskompetens i PBR. Jag har ju skaffat ett slip on, men om den låter som om den går fortare, utan att den egentligen gör det, då gills det ju inte eller hur?blom skrev:sigge kul att du tycker om din nya hoj läste test på den och blev lite besviken på toppfarten.. 274? det ska ju vara en zx12r dödare nä men förmodligen så har den fan så mycket bättre åka långt egenskaper
fan det finns inte många bmw turbo hojar.. ring erik marklund och hör vad han säger! jag har nr om du vill ha det. jag vet att till r1an skulle det kosta 32 ink allt monterat och klart och då har man typ tre stg orginal 220 och typ 300. sen går det ju naturligtvis att utväckla det vidare därifrån.Aero skrev:Ja, just toppfarten suger verkligen!! Om det är nåt som jag är missnöjd med, så är det just den. Funderade på att dreva om den, men så kom jag ju på att den har kardan... :kocko Är det nån som har ett käckt förslag på vad jag skall hitta på...? Det finns ju en hel del ingenjörskompetens i PBR. Jag har ju skaffat ett slip on, men om den låter som om den går fortare, utan att den egentligen gör det, då gills det ju inte eller hur?
@Blom, vem fan orkar köra långt på en hoj som går så sakta???
Turbo??? Tycker det känns lite gay. Jag har ju turbo i min Opel, och maken till tysk gaykärra får man leta efter. Nä, jag hade nog tänkt mig nåt i stil med lustgas. Vi kanske kan ses på åkningen ikväll och spåna fram nåt förslag?blom skrev:fan det finns inte många bmw turbo hojar.. ring erik marklund och hör vad han säger! jag har nr om du vill ha det. jag vet att till r1an skulle det kosta 32 ink allt monterat och klart och då har man typ tre stg orginal 220 och typ 300. sen går det ju naturligtvis att utväckla det vidare därifrån.
då kommer man långt väldigt fort
(jag trodde faktiskt att den skulle gå fortare.. nog för att det räcker men dom skrev upp det så jäkla mycket )
lustgas är bra men bara korta stunder och det räcker inte länge heller.. men billigt är det jag vet faktiskt en som kanske har ett system liggandes kostar typ bara 3-4 lök.Aero skrev:Turbo??? Tycker det känns lite gay. Jag har ju turbo i min Opel, och maken till tysk gaykärra får man leta efter. Nä, jag hade nog tänkt mig nåt i stil med lustgas. Vi kanske kan ses på åkningen ikväll och spåna fram nåt förslag?
är det en fikaonsdag eller köra-hoj-onsdag idag?Stefan skrev:Kan tyvär inte komma på fikat i kväll, men jag dyker upp vid 18:00 i morgon.
Tengil skrev:Jag har talat med Lövis bror och familjen vill inte att vi gör det...
Hojar är lite känsligt just nu. Även för mig.
Därför föreslår jag klubbtröja och bil.
Vi ses vid lokalen 18:00 för gemensam färd dit.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|