blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
det är ju lite synd att man inte har kvar sitt vackra långa hår sådana dagar som på fredagTERMINATOR skrev:ja satan jag ska headbanga så skallen ramlar av![]()
![]()
det är ju lite synd att man inte har kvar sitt vackra långa hår sådana dagar som på fredagTERMINATOR skrev:ja satan jag ska headbanga så skallen ramlar av![]()
![]()
blom skrev:terminator jag blir ju som sagt va datalös ett tag nu men jag ringer dig på fredag så jag kan få vägbeskrivning osv hem till dig
blom skrev:det är ju lite synd att man inte har kvar sitt vackra långa hår sådana dagar som på fredag![]()
du ska få se kort från den tiden man satt bakom dubblakaggar osvTERMINATOR skrev:eller inte hahaha duuuuu lång hårig![]()
![]()
![]()
![]()
Hårdrockstrummis? Tungtblom skrev:du ska få se kort från den tiden man satt bakom dubblakaggar osv![]()
![]()
japp..anol70 skrev:Hårdrockstrummis? Tungt![]()
HEHETERMINATOR skrev:100 drömgäster – på innekrogen
Kändisarna Stureplan slåss om – hela listan
De är kända, rika – och eftertraktade.
Här är de 50 mest åtråvärda jetset-gästerna kring Stureplan.
– De här personerna kan få ett helt ställe att lyfta, säger Alexander Schulman, chefredaktör på magasinet Stureplan.
1. Terminator, hojstjärna i örebro och medlem i fruktade hojklubben PBR
TERMINATOR är unik. Hans fascinerande och färgstarka personlighet gör honom till vår största superstjärna just nu. I örebro är han större än vad vi kan förstå och hans Stureplansbesök innebär en ojämförbar högtidsstund i huvudstaden. Killen från örebro utstrålar en stjärnglans och karisma som gör honom till Stureplans mest åtråvärda gäst.
...
100. Mauro Scocco.
![]()
![]()
Mattias650 skrev:Visst är det "bara" en minnesstund ikväll men jag hoppas ni inte bara tänker på er själva utan även på Lövis familj. Jag tycker det är ett fint sätt att visa sin sympati och sorg med dem genom att komma på minnesstunden.
Gaffa-mannen skrev:Det var fint på minnesstunden.
Det lilla regnstänk som kom märkte man knappt.
Hade gärna sluppit prata med Diakonissan,
en stor klump i halsen och så är man dessutom
ateist/antiteist. Ingen bra kombination...
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |