rainman skrev:Jag dök inte upp, morsan ringde och ville ha besök... På mors dag får man vika sig för tjat från mammor
du får oxå bestämma själv vad du vill göra när du blir stor
du får komma och dricka lut en annan dag
rainman skrev:Jag dök inte upp, morsan ringde och ville ha besök... På mors dag får man vika sig för tjat från mammor
Ja, men då så!TERMINATOR skrev:efterskott fyller idag vetty
jaja, det är där vi drar gränsen, ok. då vet jag.TERMINATOR skrev:nää sant, det va för PBR, jag va tvungen att dra en gräns någonstans, hade ca 25 pers här under 7 timmar igår kväll
crashtestdummy skrev:jaja, det är där vi drar gränsen, ok. då vet jag.
alla utom perkulatorn är välkommen hem till mig på... fri öl, lössläpta brudar och och och tårta.
som fan.. snart en vecka sen jag hade datorTERMINATOR skrev:visst är det skönt med internet
blom skrev:jag kom nästan inte ihåg hur det var att vara ute på nätet
ja tyvär så verkar det ju fan vara så att jag börjar bli detTERMINATOR skrev:nä vi vet att du är glömsk
äpple tycker jag är gottTERMINATOR skrev:övertygad av vad?? att du tycker om äpple???
Supermoto skrev:
jag är med övertygad, att även om det här med lövis och Iceman var jättetråkigt så gjorde dom vad vi alla älskar, och därför gör vi det mycket och ofta. det finns alltid en risk att skada sig eller dö när man gör har något som tar så stor del av ens liv rent även rent tidsmässigt. det är riskfyllt att åka hoj därför måste man göra det med förnuft. jag kommer inte att sluta pga. av det här, däremot kommer jag inte köra så fort det går mellan stenmurar på en ö i engelska kanalen. för det är att ta onödigt stora risker.blom skrev:äpple tycker jag är gott
iceman körde ihjäl sig nu oxå
crashtestdummy skrev:jag är med övertygad, att även om det här med lövis och Iceman var jättetråkigt så gjorde dom vad vi alla älskar, och därför gör vi det mycket och ofta. det finns alltid en risk att skada sig eller dö när man gör har något som tar så stor del av ens liv rent även rent tidsmässigt. det är riskfyllt att åka hoj därför måste man göra det med förnuft. jag kommer inte att sluta pga. av det här, däremot kommer jag inte köra så fort det går mellan stenmurar på en ö i engelska kanalen. för det är att ta onödigt stora risker.
kör med förnuft i sommar.
det är ju typ så jag vill köra.. ska jag glida så kan jag köpa en virago och få bra premie samtidigtcrashtestdummy skrev:däremot kommer jag inte köra så fort det går mellan stenmurar på en ö i engelska kanalen. för det är att ta onödigt stora risker.
kör med förnuft i sommar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |