blom skrev:det är ju typ så jag vill köra.. ska jag glida så kan jag köpa en virago och få bra premie samtidigt
mmm eller hur, ta en virago 535cc då
blom skrev:det är ju typ så jag vill köra.. ska jag glida så kan jag köpa en virago och få bra premie samtidigt
ja ska jag inte köra hojen som den är bygd så kan jag lika bra köra en virago.. om man nu bara ska kryssaTERMINATOR skrev:mmm eller hur, ta en virago 535cc då
Nej! Du vill inte köra mellan murar! Det är ju farligt.blom skrev:det är ju typ så jag vill köra.. ska jag glida så kan jag köpa en virago och få bra premie samtidigt
ja det vill jag väl.. jag vill även köra mellan murar och igentligen överallt.. men idag räcker inte mina pund till det tyvär.Supermoto skrev:Nej! Du vill inte köra mellan murar! Det är ju farligt.
Du vill köra Mille på GÅsen och Husa på Täby motardbana!!!
men ni säger ju att man ska göra dom sakerna man villcrashtestdummy skrev:Ang. Blom och att du inte har pund så det räcker att åka mellan murar, BRA vi vill inte gräva ner fler nu.
Kjelle skrev:Har ni tänkt något på klädsel till på fredag? I inlägget från Camilla stod det ju "valfri". Hur gör ni? Svart? Klubbtröja?
Kjelle skrev:Har ni tänkt något på klädsel till på fredag? I inlägget från Camilla stod det ju "valfri". Hur gör ni? Svart? Klubbtröja?
bra erikerik skrev:Blir mörk kostym för min del också
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |