Hojåka i Örebrotrakten - the original!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:
Kolla vad snabba de ser ut...

...Men skenet bedrar, skitsakta körde de. :arsele :D

Närå, såg bra ut. Mer träning bara så blir det ännu bättre :tummenupp

Supportrarna var ju rätt söta de med.

Se nu till att fixa filmen också. Du får torsdagen på dig sen ska det vara klart.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kyckling skrev:
Kolla vad snabba de ser ut...

...Men skenet bedrar, skitsakta körde de. :arsele :D

Närå, såg bra ut. Mer träning bara så blir det ännu bättre :tummenupp

Supportrarna var ju rätt söta de med.
Redan på de två bilderna ser man att Erik jämfört med mig kommer ha sämre spår ut på rakan!
Bra det, för jag är rätt säker på att han körde bättre spår på resten av hela jävla banan :tummenupp

Lyckades ingen få en bild på mitt fetsläpp mitt framför läktaren??

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Supermoto skrev:
Lyckades ingen få en bild på mitt fetsläpp mitt framför läktaren??

Ähh, vi visste ju att du gjorde så bara för att vara BALL, så vi fotade det inte.

Vill någon veta Marios och Erkkis varvtider?? :7peta

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
NoicE skrev:
Hur funkar det med träningarna på geléåsen?

Åk dit, visa upp licens och betala, sen är det bara att köra. Träning 16-20 nästan varje onsdag under hela säsongen.

Beroende på antalet hojar kan det bli två grupper, igår var det en A och en B grupp + en bilgrupp så då får man köra 20 min per timme.

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
God överklass morgon på er!

Nu är jag i en annan stad men fortfarande någonstans mitt i Brasilien.
Lite större än den förra, skulle kanske uppskatta 100 000 pers. Förra byn var ca 20 000 men var riktigt trevlig! Jag blev ju kändis! :cool:
Fick föresten veta att jag är lik Tom Cruse... :3freak Tjejerna måste ju ha fel på synen... :rolleyes: Synd bara att jag inte fattar ett ord vad dom säger. Kollade igenom bilderna härifrån men har inga värda att posta. Ska försöka fota nått bra nån dag.

Det dräller av hojar här föresten! Om man nu kan kalla Honda 125 Titan för hoj... :3freak Mer som en moppe. Såg dock två som körde sina Titaner som titaner ska köras! Ruskit nära knäskrap :tummenupp Fast får dom knät i backen så skrapar dom verkligen knät! Shorts och t-shirt är den vanligaste skyddsutrustningen.

Idag ska vi avsluta arbetet i den här gruvan och i morgon ska vi åka till Bella Horezonte. Sergio som jag arbetar med här bor där i närheten. Han har en sprillans ny Gixxer 1000... Den ska vi provköra! :crash
Sergio är mycket inponerad av våra filmer på hemsidan... Han undrade när jag lärde mig wheela. Jag svarade att det är nått som sitter i generna på varje Svensk ung man.

Jag kommer hem den 22a.

Sayonara suckers!

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Tengil skrev:
God överklass morgon på er!

Nu är jag i en annan stad men fortfarande någonstans mitt i Brasilien.
Lite större än den förra, skulle kanske uppskatta 100 000 pers. Förra byn var ca 20 000 men var riktigt trevlig! Jag blev ju kändis! :cool:
Fick föresten veta att jag är lik Tom Cruse... :3freak Tjejerna måste ju ha fel på synen... :rolleyes: ....

Du skulle ju sagt sanningen, "det är sant att jag är lik en kändis, men inte Tompa, utan Janne.... NakenJanne"
:tungan

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
erik skrev:
Åk dit, visa upp licens och betala, sen är det bara att köra. Träning 16-20 nästan varje onsdag under hela säsongen.

Beroende på antalet hojar kan det bli två grupper, igår var det en A och en B grupp + en bilgrupp så då får man köra 20 min per timme.

Ungefär som på rudskogen då :)
En spårval, en slowmotion och en race -grupp
Jag börjar få upp tempot rejält faktiskt, hörde av en kompis att några var impade :hoppa
Då blev jag väl lite övermodig och slajdade fett under nästa pass :skrämd
Pass 3 var inge höjdare, var lite feg, men pass 4:a körde jag riktigt bra :tummenupp
Nu står stålomspunna slangar på listan, när det blir varmt blir bromsarna matta som fan...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
NoicE skrev:
Ungefär som på rudskogen då :)
En spårval, en slowmotion och en race -grupp
Jag börjar få upp tempot rejält faktiskt, hörde av en kompis att några var impade :hoppa
Då blev jag väl lite övermodig och slajdade fett under nästa pass :skrämd
Pass 3 var inge höjdare, var lite feg, men pass 4:a körde jag riktigt bra :tummenupp
Nu står stålomspunna slangar på listan, när det blir varmt blir bromsarna matta som fan...

Rudskogen påminner om Gelleråsen såg jag förut.

Bifogat

• oversikt_banen2.jpg
    oversikt_banen2.jpg
    32.5 KB · Visningar: 33

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
erik skrev:
Rudskogen påminner om Gelleråsen såg jag förut.

Det gör den fan :)
Men rudskogens "Eje´s kurva" har en ganska stor nivåskillnad vilket gör att man har max nedlägg och åker uppåt, dom kallar den för "slaktarn"
Ingen har någonsin åkt i rätt spår, för det är omöjligt ;)
2 som åkte av där förra gånge och en idag, jag hade slajd med fotpinneskrap, totalt livrädd :gnissla

http://www.karlskogamotorstadion.com/motorstadion/gellerskiss.htm

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
NoicE skrev:
Det gör den fan :)
Men rudskogens "Eje´s kurva" har en ganska stor nivåskillnad vilket gör att man har max nedlägg och åker uppåt, dom kallar den för "slaktarn"
Ingen har någonsin åkt i rätt spår, för det är omöjligt ;)
2 som åkte av där förra gånge och en idag, jag hade slajd med fotpinneskrap, totalt livrädd :gnissla

http://www.karlskogamotorstadion.com/motorstadion/gellerskiss.htm

Efter Ejes är det en svacka på Gelleråsen, jävligt skum kurva.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
har du supit bort mobilen??????? jag har ringt dej 2 ggr idag men du svarar inte
absolut inte.. både jag och molly ligger sjuka och desutom bor vi hos morsan för att........ ja ni vet han.. bögen.... målaren

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
var inne i värsta hojtransen blev nästan 40 mil på 2 dagar sen ska man bli sjuk :( siktar på 100 mil nästa vecka :yoparty

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år