Tengil skrev:Jag körde hoj igen igår...
En -04 Gixxer 1000 med 300mil på mätaren.
Tyckte förövrigt att den var slö.
Svara på PM, pöjk!
Tengil skrev:Jag körde hoj igen igår...
En -04 Gixxer 1000 med 300mil på mätaren.
Tyckte förövrigt att den var slö.
kjelle din pm box är tydligen full enligt terminatorKjelle skrev:Svara på PM, pöjk!
blom skrev:kjelle din pm box är tydligen full enligt terminator
T2?...Kjelle skrev:Inte nu längre. Förresten är det bara jag som har lagt till T2 på min "ignore"-lista.
blom skrev:T2?...
men perko är väl elak.. eller försöker vara det ialfKjelle skrev:Jaa, perkulatorn alltså. Har för mig att filmen Terminator 2 förkortades T2 på filmaffischen. Kan också tolkas som "Den andre terminatorn". Den elaka, alltså.
Kjelle skrev:Inte nu längre. Förresten är det bara jag som har lagt till T2 på min "ignore"-lista.
det är faktiskt bättre att åka när det är 17+Kjelle skrev:Jag kan i alla fall tala om att jag tycker RIKTIGT synd om mig själv. Idag är det typ andra dagen på hela försommaren som det är kanonväder, och vad gör jag? Åker hoj?? Näääääääääh, som farbror Barbro skulle säga, jag sitter på jävla sjuka huset, surfar gammal skåpmat på SH och tittar längtansfullt ut genom fönstret. Jag menar, men för helvete!
TERMINATOR skrev:Passa din mun din gamla knullgubbe annars ska du aldrig få någon skiva mer
Tengil skrev:Ser ut att bli regn i morgon...
Kjelle skrev:Härligt!
Här eller i Brasilien??
Kjelle skrev:Nu har jag spammat sönder alla forum om den jävla SH-festen så jag nästan spyr på det....
Nu ska jag gå in i medicinförrådet och för att se om jag kan bli på lite bättre humör.
du ta ut lite (stavning nu?) becka dura bollKjelle skrev:Nu har jag spammat sönder alla forum om den jävla SH-festen så jag nästan spyr på det....
Nu ska jag gå in i medicinförrådet och för att se om jag kan bli på lite bättre humör.
crashtestdummy skrev:kan berätta att föret var superbra på fellingsbrovägen idag
men sätt dig och skriv lite roliga journaler istället.. så du gör dig förtjänt av din feta läkarlön
typ "Vid sädesavtömning lossade lemmen, föll ner och krossade foten"
eller "Anges bli ganska andfådd av dotter som är sekreterare på cardiologen"
ja, du kan kolla själv på http://www.skrattnet.se/kategorier/index.php?cat=12#sub13
blom skrev:du ta ut lite (stavning nu?) becka dura boll
du vet sådana bra saker som dom nytjade på gymmen när du var som störstKjelle skrev:Nu gör du mig ännu mer än vanligt.
Någon form av preparat som får en att skriva meningslösa bokstavskombinationer?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|