Hojåka i Örebrotrakten - the original!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Den åkningen minns jag, du raggade på hon med R1:an... Hur går det med Jessica förresten?
det var en jäkla fin tur.. var nere och letade efter henne idag men såg henne inte.. hittade en ny tjej som verkar vara bra.. jag återkommer med namn så jag kan få lite info.. hon sitter ialf i kassan och har långt hår med klippt lugg om det kan vara till någon hjälp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
det var en jäkla fin tur.. var nere och letade efter henne idag men såg henne inte.. hittade en ny tjej som verkar vara bra.. jag återkommer med namn så jag kan få lite info.. hon sitter ialf i kassan och har långt hår med klippt lugg om det kan vara till någon hjälp

Jag var där och handlade idag, det finns kunder som är snygga också kan jag lova...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:

Bara extra fälgar kostar ju en del, typ 5k om bromsskivor sitter på... sen får man kåpor, motor och mycket annat extra som en bonus. Ska kolla lite på annat håll om fälgar först men att ha två likadana hojar i "teamet" känns ju lite som proffsen...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Bara extra fälgar kostar ju en del, typ 5k om bromsskivor sitter på... sen får man kåpor, motor och mycket annat extra som en bonus. Ska kolla lite på annat håll om fälgar först men att ha två likadana hojar i "teamet" känns ju lite som proffsen...
tycker din fru oxå det :D

hur går det med infon om mitt nya objekt? :confused:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Åkte hoj till jobbet idag för att soppapumpen på bilJÄVELN la av och nu regnar det.
Ingen som av en slump åker förbi KGA med ett släp om ett litet tag ;) ???

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Åkte hoj till jobbet idag för att soppapumpen på bilJÄVELN la av och nu regnar det.
Ingen som av en slump åker förbi KGA med ett släp om ett litet tag ;) ???

Kanske... men inte före 18:00 i så fall.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Kanske... men inte före 18:00 i så fall.
Då är jag long gone + nu skiner solen igen ;)
Men tack ändå :tummenupp

Ingen som är sugen att glo/drickameköl/garva åt/med mig när jag ska byta soppapump ikväll?? Kanske nån som har en bra plats att hållas på t.o.m??

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
han dör inte av lite regn
taskmört :arsele

Passa di, jag kanske kommer hem till dig och kryper ner i din säng och värmer mig när jag kommer hem.....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kjelle skrev:
Hur går det förresten med historien om Pastor T och det försvunna tiondet? :va
Fick en konstig bild i skallen nu :rofl

Kommer ni ihåg "pastor Hannes"?? Klipp in Pastor T's överkropp i den bilden så fattar ni varför jag garvar läppen av mig nu.....

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
Ser ut som du slipper... Nu skiner solen så det blir bara skoj att åka hem :)

Tyvärr åker jag och parkerar mig i ett garage för att byta soppa-jävlasatanshelvete-pump på en gång.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år