blom skrev:när pbr var som bäst
Den åkningen minns jag, du raggade på hon med R1:an... Hur går det med Jessica förresten?
blom skrev:när pbr var som bäst
det var en jäkla fin tur.. var nere och letade efter henne idag men såg henne inte.. hittade en ny tjej som verkar vara bra.. jag återkommer med namn så jag kan få lite info.. hon sitter ialf i kassan och har långt hår med klippt lugg om det kan vara till någon hjälperik skrev:Den åkningen minns jag, du raggade på hon med R1:an... Hur går det med Jessica förresten?
PBR Idag.blom skrev:när pbr var som bäst
blom skrev:det var en jäkla fin tur.. var nere och letade efter henne idag men såg henne inte.. hittade en ny tjej som verkar vara bra.. jag återkommer med namn så jag kan få lite info.. hon sitter ialf i kassan och har långt hår med klippt lugg om det kan vara till någon hjälp
crashtestdummy skrev:PBR Idag.
blom skrev:det var en jäkla fin tur..
erik skrev:
blom skrev:
tycker din fru oxå deterik skrev:Bara extra fälgar kostar ju en del, typ 5k om bromsskivor sitter på... sen får man kåpor, motor och mycket annat extra som en bonus. Ska kolla lite på annat håll om fälgar först men att ha två likadana hojar i "teamet" känns ju lite som proffsen...
Supermoto skrev:Åkte hoj till jobbet idag för att soppapumpen på bilJÄVELN la av och nu regnar det.
Ingen som av en slump åker förbi KGA med ett släp om ett litet tag ???
Då är jag long gone + nu skiner solen igenerik skrev:Kanske... men inte före 18:00 i så fall.
taskmörtblom skrev:han dör inte av lite regn
Fick en konstig bild i skallen nuKjelle skrev:Hur går det förresten med historien om Pastor T och det försvunna tiondet?
Supermoto skrev:taskmört
Passa di, jag kanske kommer hem till dig och kryper ner i din säng och värmer mig när jag kommer hem.....
Ser ut som du slipper... Nu skiner solen så det blir bara skoj att åka hemblom skrev:
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|