Tengil skrev:Halloj govänner!
Sjönt att vara tillbaka på jobbet så man kan vila upp sig efter en veckas hårt semestrande. Har faktist varit riktigt kungligt!
Kjelle skrev:....MEN du har fortfarande inte betalat (resten) till festen!
Tengil skrev:Jag har betalat hyra på lokalen så klubben är skyldig mig ca 2000:- SÅ DE SÅ!
JAg får komma, HURRA HURRA HURRA HURRA!
Kjelle skrev:Tja, 2000:- får väl räknas som en ganska acceptabel anmälningsavgift.
Betalar du för Termolatorn och hans anhängare då också, eftersom dom pengarna verkar ha gått till kollekten permanent?
jag personligen skulle ju aldrig i livet betala tebaxTERMINATOR skrev:enligt snubben jag tuggade med så skickades pengarna i måndags, jag kollade nu men jag har inte fått dom idag, har jag dom inte i morrn ringer jag och blir lite otrevlig
Ingen av er vinner nåt...erik skrev:...Jag har en sak gemensamt med Alex Barros upptäckte jag idag...
hörde det av peppe för en stund senerik skrev:Eftersom blom ändå kommer fråga snart så kan jag ge lite information om varvtider... Tyvärr går det inte fortare än sist, dvs 1:22:xx. Blev ganska många varv med omkörningar vilket gjorde att många varv blev ytterligare någon sekund långsammare. Det känns "säkrare" än tidigare så om jag bara pressar lite mer ska det nog inte vara så svårt att kapa några sekunder till.
erik skrev:bromsar jävligt mycket senare är de andra som håller samma tempo som mig, bakhjulet studsar och lever fan ibland...
Däri ligger hemligheten till en riktigt bra varvtid *Supermoto-RRorakel-smiley*NoicE skrev:hmm, jag tycker att jag automatiskt kör saktare om jag tvingas bromsa så
sent eftersom spårvalet inte blir som det ska, men det är väll bara att öva
NoicE skrev:hmm, jag tycker att jag automatiskt kör saktare om jag tvingas bromsa så
sent eftersom spårvalet inte blir som det ska, men det är väll bara att öva
blom skrev:jämnförde vart du erik som bromsar så sent bromsar mot var våran vän miinin står på hejdaren och jag vill säga att du bromsar inte så sent som han
erik skrev:Givetvis bromsar han senare... Jag jämför mig mest med de som håller ungefär samma varvtider som mig, det känns mest relavant.
Efter det uttalande måste jag bara fråga....Tengil skrev:Varvtider smarvtider... Det viktigaste är ändå att hojen låter fränt och att man ser cool ut vid korvjojjen!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|