Tengil skrev:Jag vet att Termulatorn har kört fortare än 158km/h...
det har jag inte alllllssss
Tengil skrev:Jag vet att Termulatorn har kört fortare än 158km/h...
blom skrev:skulle inte tro att man blandar gud med hundskit
jag undrar varför suzuki skulle släppa en motor till deras största konkurenter.. fast det funderar väl inte du påSupermoto skrev:
Jag har massor med förslag på vad du kan tänkas mena men du framstår bara som okunnig om jag talar om dem. Nån som har ett VETTIGT svar eller om Blompa faktiskt menade nåt skitans-smart-så-smart-att-jag-inte-fattade???
vore toppen ja får jag utse en putsbög i sverig så är det fan duTERMINATOR skrev:Klockrent blom jag kan visa hur man tvättar och kör touring bäst
blom skrev:jag undrar varför suzuki skulle släppa en motor till deras största konkurenter.. fast det funderar väl inte du på
blom skrev:jag tycker att alla skitfilmer på våran sida ska bort.. ha kvar tengils flyg och börn film.. resten är pinsammmmmmmt,, vi gör nya.. någon som har en kamera som jag kan få låna en dag så ska jag smeta ihop några klipp och någon kan lägga lite hårdrock på det sen.
blom skrev:vore toppen ja får jag utse en putsbög i sverig så är det fan du
men fin är den
blom skrev:jag tycker att alla skitfilmer på våran sida ska bort.. ha kvar tengils flyg och börn film.. resten är pinsammmmmmmt,, vi gör nya.. någon som har en kamera som jag kan få låna en dag så ska jag smeta ihop några klipp och någon kan lägga lite hårdrock på det sen.
raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Tänkte åka upp minst en dag iaf och köra lite...
Fanken oxå, är det nästa vecka. Jaja, där får man för man inte kollar upp saker...raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Nä, på fredag ska jag inte köra...Kjelle skrev:Jag är tävlingsläkare på fredagen, så undvik gärna att köra då!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|