Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
skulle inte tro att man blandar gud med hundskit
:confused: :va :confused: :va

Jag har massor med förslag på vad du kan tänkas mena men du framstår bara som okunnig om jag talar om dem. Nån som har ett VETTIGT svar eller om Blompa faktiskt menade nåt skitans-smart-så-smart-att-jag-inte-fattade???

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
:confused: :va :confused: :va

Jag har massor med förslag på vad du kan tänkas mena men du framstår bara som okunnig om jag talar om dem. Nån som har ett VETTIGT svar eller om Blompa faktiskt menade nåt skitans-smart-så-smart-att-jag-inte-fattade???
jag undrar varför suzuki skulle släppa en motor till deras största konkurenter.. fast det funderar väl inte du på :va

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag tycker att alla skitfilmer på våran sida ska bort.. ha kvar tengils flyg och börn film.. resten är pinsammmmmmmt,, vi gör nya.. någon som har en kamera som jag kan få låna en dag så ska jag smeta ihop några klipp och någon kan lägga lite hårdrock på det sen.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag undrar varför suzuki skulle släppa en motor till deras största konkurenter.. fast det funderar väl inte du på :va

På vilket sätt är Suzuki konkurrent till Suzuki? Bandit och GSX kommer väl ändå från samma fabrik...

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
jag tycker att alla skitfilmer på våran sida ska bort.. ha kvar tengils flyg och börn film.. resten är pinsammmmmmmt,, vi gör nya.. någon som har en kamera som jag kan få låna en dag så ska jag smeta ihop några klipp och någon kan lägga lite hårdrock på det sen.

Jag fotar gärna någon dag med ok väder.

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
blom skrev:

Nu har jag rensat på filmsidan. Behöll några fler så det inte ska se för tomt ut. Så fort vi har lite nya klipp att lägga ut så fixar jag det. :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kanon hämtar min digikamera från service i morrn så då kan jag ta lite bilder vid nästa tur vi tar

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Tänkte åka upp minst en dag iaf och köra lite... :tummenupp

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
raukroland skrev:
Fanken oxå, är det nästa vecka. Jaja, där får man för man inte kollar upp saker...
Får iaf åka en dag på Gotland Ring nästa vecka så jag ska väl inte klaga :)

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
raukroland skrev:

Jag är tävlingsläkare på fredagen, så undvik gärna att köra då! :D

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Min chef frågade mig vad jag visste om GPSer nu på förmiddagen. Efter lite snack åkte vi till Bilradioservice och kollade. Dom hade nån handdator baserad för ca 6kkr men den skärmen var för liten och svår att er i solljus.
Då åkte vi till BRL i marieberg och där slog han till på Pioneers värsta GPS/DVD/MP3/CD Med skärm som fälls ut ur fronten... Det tog ca 2 min från det att vi gick in i butiken tills han bestämmt sig. :Bugar

19 998:-
135AVICX1.gif
135AVICX1_vinkel1.gif

När vi åkt sa han:
-Nu ska jag hem och tala om för frun att jag köpte denna bara för hon inte ville åka till Tailand med mig.

:hihi

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom