raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Tänkte åka upp minst en dag iaf och köra lite...
På lrdag är det stor debutant, SP250 och endurance. Då tänkte jag deltaga (som åskådare).
raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Tänkte åka upp minst en dag iaf och köra lite...
TERMINATOR skrev:Allvarligt talat, vad är det för fel på snubben
vem pratar han med
ja det måste va det, KJELLE SLUTA ATT ge erik godis från roliga skåpet på ditt jobb, titta bara hur han blirerik skrev:Photoshoppat
Njae... Det där var tyvärr inte Kjelle's förtjänst...TERMINATOR skrev:ja det måste va det, KJELLE SLUTA ATT ge erik godis från roliga skåpet på ditt jobb, titta bara hur han blir
Nu yrar du i nattmössan i alla fall. Bandit 600 är en ju också Suzuki-hoj.blom skrev:jag undrar varför suzuki skulle släppa en motor till deras största konkurenter.. fast det funderar väl inte du på
Kom på en sak...TERMINATOR skrev:Allvarligt talat, vad är det för fel på snubben
vem pratar han med
Erik =Kyckling skrev:Kom på en sak...
Knästående, framåtböjd, talar med någon man inte kan se...
... Det låter lite som ditt område ju... Pastorn.
vad har GSX1100-motor med saken att göraGaffa-mannen skrev:Nu yrar du i nattmössan i alla fall. Bandit 600 är en ju också Suzuki-hoj.
Tyvärr kan jag inte verifiera att det är GSX600F-motorn som sitter i den. Det sitter i alla fall en uppborrad oljekyld GSX1100-motor i GSF1200s Bandit.
blom skrev:14+ och jäkligt fruset.. vart tog sommaren vägen..
hur länge blir du där? åker du hoj ner eller?NoicE skrev:mm, det har varit pajasväder här sen førra torsdagen.
jag drar i alla fall itll italien den 11:e aug
o
Vorrei una grande birra per favore. det är allt du behöver kunnaNoicE skrev:mm, det har varit pajasväder här sen førra torsdagen.
jag drar i alla fall itll italien den 11:e aug
o
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS