raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Tänkte åka upp minst en dag iaf och köra lite...![]()
På lrdag är det stor debutant, SP250 och endurance. Då tänkte jag deltaga (som åskådare).
raukroland skrev:Någon/några här som ska upp till Gelleråsen i nästa vecka på Bikeweek?!?
Tänkte åka upp minst en dag iaf och köra lite...![]()
TERMINATOR skrev:Allvarligt talat, vad är det för fel på snubben![]()
vem pratar han med![]()
![]()
ja det måste va det, KJELLE SLUTA ATT ge erik godis från roliga skåpet på ditt jobb, titta bara hur han blirerik skrev:Photoshoppat![]()
Njae... Det där var tyvärr inte Kjelle's förtjänst...TERMINATOR skrev:ja det måste va det, KJELLE SLUTA ATT ge erik godis från roliga skåpet på ditt jobb, titta bara hur han blir![]()
![]()
Nu yrar du i nattmössan i alla fall. Bandit 600 är en ju också Suzuki-hoj.blom skrev:jag undrar varför suzuki skulle släppa en motor till deras största konkurenter.. fast det funderar väl inte du på![]()
Kom på en sak...TERMINATOR skrev:Allvarligt talat, vad är det för fel på snubben![]()
vem pratar han med![]()
![]()
Erik =Kyckling skrev:Kom på en sak...
Knästående, framåtböjd, talar med någon man inte kan se...
... Det låter lite som ditt område ju... Pastorn.![]()
![]()
vad har GSX1100-motor med saken att göraGaffa-mannen skrev:Nu yrar du i nattmössan i alla fall. Bandit 600 är en ju också Suzuki-hoj.
Tyvärr kan jag inte verifiera att det är GSX600F-motorn som sitter i den. Det sitter i alla fall en uppborrad oljekyld GSX1100-motor i GSF1200s Bandit.
blom skrev:14+ och jäkligt fruset.. vart tog sommaren vägen..![]()
hur länge blir du där? åker du hoj ner eller?NoicE skrev:mm, det har varit pajasväder här sen førra torsdagen.
jag drar i alla fall itll italien den 11:e aug
o
Vorrei una grande birra per favore. det är allt du behöver kunnaNoicE skrev:mm, det har varit pajasväder här sen førra torsdagen.
jag drar i alla fall itll italien den 11:e aug
o
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |