Hojåka i Örebrotrakten - the original!

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
nu är en hjälm beställd av billy, diabolic2 med svart visir nos och dragskydd 4100 kr :tummenupp :tummenupp :tummenupp

list pris bara för hjälmen är 4.590,00 kr

Bifogat

• 60-489-0.jpg
    60-489-0.jpg
    16.6 KB · Visningar: 31

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
nu är en hjälm beställd av billy, diabolic2 med svart visir nos och dragskydd 4100 kr :tummenupp :tummenupp :tummenupp

den är fin.. hoppas den kommer sitta bra nu då. personligen så lämnar jag shoei nu och tänker köpa arai

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:

Jag ska också skaffa ny kruka fast det blir till nästa säsong tror jag.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
den är fin.. hoppas den kommer sitta bra nu då. personligen så lämnar jag shoei nu och tänker köpa arai

Det lutar åt att jag gör samma sak, tyvärr kostar arai en del men det går säkert att göra en bra deal med carlbarks då de har sin vårmässa eller om de säljer ut årets modeller i höst.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jag ska också skaffa ny kruka fast det blir till nästa säsong tror jag.
blir nästa år för mig oxå och som du säger så kostar araierna en heldel men det tror jag att man har allt att vinna på. kollade senast jag var på c-barks.. 7lök typ. men som sagt det blir till nästa år.. nu är det bara 1-2 månader kvar för det här året

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
jag röstar på Brunt och orange, kanske lite inslag av oxblodsröd. som en gammalt kök från sent sextiotal. Det tycker jag låter sportigt :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
blir nästa år för mig oxå och som du säger så kostar araierna en heldel men det tror jag att man har allt att vinna på. kollade senast jag var på c-barks.. 7lök typ. men som sagt det blir till nästa år.. nu är det bara 1-2 månader kvar för det här året

7k är väl bara RX7 Corsair som kostar, finns ju minst en billigare modell som passar till racing, provade en på beviks förra veckan, tror den kostade 4 k lite drygt.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
crashtestdummy skrev:
jag röstar på Brunt och orange, kanske lite inslag av oxblodsröd. som en gammalt kök från sent sextiotal. Det tycker jag låter sportigt :D

Det gör inget om det sticker ut lite men det får fan finnas gränser. :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
7k är väl bara RX7 Corsair som kostar, finns ju minst en billigare modell som passar till racing, provade en på beviks förra veckan, tror den kostade 4 k lite drygt.
japp rx7an som kostar det.. men det är ju skit tufft att ha en rx7a.. förklara det för helena oxå :tummenupp

jaja vi får se vad det blir..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...