japp. så döper du eriks raseråk till team-rastaerik skrev:Gult/grön randig
den är fin.. hoppas den kommer sitta bra nu då. personligen så lämnar jag shoei nu och tänker köpa araiTERMINATOR skrev:nu är en hjälm beställd av billy, diabolic2 med svart visir nos och dragskydd 4100 kr
list pris bara för hjälmen är 4.590,00 kr
TERMINATOR skrev:nu är en hjälm beställd av billy, diabolic2 med svart visir nos och dragskydd 4100 kr
list pris bara för hjälmen är 4.590,00 kr
blom skrev:japp. så döper du eriks raseråk till team-rasta
blom skrev:den är fin.. hoppas den kommer sitta bra nu då. personligen så lämnar jag shoei nu och tänker köpa arai
blir nästa år för mig oxå och som du säger så kostar araierna en heldel men det tror jag att man har allt att vinna på. kollade senast jag var på c-barks.. 7lök typ. men som sagt det blir till nästa år.. nu är det bara 1-2 månader kvar för det här åreterik skrev:Jag ska också skaffa ny kruka fast det blir till nästa säsong tror jag.
blom skrev:blir nästa år för mig oxå och som du säger så kostar araierna en heldel men det tror jag att man har allt att vinna på. kollade senast jag var på c-barks.. 7lök typ. men som sagt det blir till nästa år.. nu är det bara 1-2 månader kvar för det här året
crashtestdummy skrev:jag röstar på Brunt och orange, kanske lite inslag av oxblodsröd. som en gammalt kök från sent sextiotal. Det tycker jag låter sportigt
japp rx7an som kostar det.. men det är ju skit tufft att ha en rx7a.. förklara det för helena oxåerik skrev:7k är väl bara RX7 Corsair som kostar, finns ju minst en billigare modell som passar till racing, provade en på beviks förra veckan, tror den kostade 4 k lite drygt.
du är från karlskoga på riktigt vacrashtestdummy skrev:jag röstar på Brunt och orange, kanske lite inslag av oxblodsröd. som en gammalt kök från sent sextiotal. Det tycker jag låter sportigt
blom skrev:den är fin.. hoppas den kommer sitta bra nu då. personligen så lämnar jag shoei nu och tänker köpa arai
ja gillar man heman och stjärnornas krig såTERMINATOR skrev:sitter bästa av alla märken jag provat och klart coolast lack
ja, så pass dä' ! annars få'lu dyngstryjk!!blom skrev:du är från karlskoga på riktigt va
crashtestdummy skrev:ja, så pass dä' ! annars få'lu dyngstryjk!!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|