crashtestdummy
Ompa ompa.
det där med gud sköter Perkulatorn åt oss.NoicE skrev:Nä du hade väll just sjungit en sång och tackat gud før det fina vädret
det där med gud sköter Perkulatorn åt oss.NoicE skrev:Nä du hade väll just sjungit en sång och tackat gud før det fina vädret
crashtestdummy skrev:det där med gud sköter Perkulatorn åt oss.
Jajjamännsan! Anal cafét var vi på. Och Term fick smaka baguette.erik skrev:Anal café ??? Det står ju på skylten bakom David....
Kyckling skrev:Jajjamännsan! Anal cafét var vi på. Och Term fick smaka baguette.
det var en fin tur för kycklo det där...erik skrev:En riktig drömrunda för husabergåkaren antar jag?
Jag ska aldrig mer följa med på en onsdagskörning.erik skrev:En riktig drömrunda för husabergåkaren antar jag?
Kyckling skrev:Jag ska aldrig mer följa med på en onsdagskörning.
Man skulle väll kunna säga att en Husa igår var lika fel som en sporthoj i Januari.
Men jag tröstar mig med att deras säsong snart är slut medan min säsong bara ändrar inriktning. Asfalt byts mot grus som sedan byts mot is innan det hela börjar om igen.
12 månaders säsong är underbart.
man kan ju fundera lite på varför du inte redan satt ut den om du nu vill ha en skrusaerik skrev:Soon I will join the force.
Har hittat en som jag ska ringa på men om inte det går blir det nog annons på R6:an.
Kyckling skrev:Jajjamännsan! Anal cafét var vi på. Och Term fick smaka baguette.
crashtestdummy skrev:det där med gud sköter Perkulatorn åt oss.
den såg väl god utTERMINATOR skrev:japp mer räkor på eller va det en sjukdom på den
Du fick "crabs" på baguettenTERMINATOR skrev:japp mer räkor på eller va det en sjukdom på den
blom skrev:den såg väl god ut
TERMINATOR skrev:den va god, jag ska bjuda dej på en sån när jag blir rik
snygg? det visste du väl redan, var den skön?TERMINATOR skrev:IDAG!!!!!!!!!! har jag fått min nya hjälm, Mmmmmmmmmm va snygg den är
crashtestdummy skrev:snygg? det visste du väl redan, var den skön?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|