raukroland
-3,1
Låtit henne bädda själv eftersom jag inte tyckte att det behövdes, till slut tröttnade hon och lärde sig att man kan stänga sovrumsdörren istället...erik skrev:Hur har du gjort det?
Det tog inte speciellt lång tid heller...
Låtit henne bädda själv eftersom jag inte tyckte att det behövdes, till slut tröttnade hon och lärde sig att man kan stänga sovrumsdörren istället...erik skrev:Hur har du gjort det?
ofan har den vuxit fast i sängen så du inte kan vräka ner den på golvet???Stefan skrev:jag har en stor tvätthög ligger på sängen så jag får nog sova på soffan i natt.
Varför?TERMINATOR skrev:Jag säljer hojen
Stefan skrev:Varför?
är du säker på att du inte vill meka mer då?`om du köper en ninja så behöver du bara tanka och köra.TERMINATOR skrev:ska köpa något annat, troligen en ninja om jag hittar någon som verkar bra, har hittat en i gävle som jag är sugen på
crashtestdummy skrev:är du säker på att du inte vill meka mer då?`om du köper en ninja så behöver du bara tanka och köra.
varför då?TERMINATOR skrev:ska köpa något annat, troligen en ninja om jag hittar någon som verkar bra, har hittat en i gävle som jag är sugen på
och du kallar mig för fyllo???blom skrev:nu är jag hemma och byter fillinga för nu åker jag till kga och krökar en sväng
tyskputsade fälgar får du nog gno fram själv.. men jag misstänker att putsa inte är ett problem för herrn...TERMINATOR skrev:jag har haft väldigt lite fel på falcon, vi får se om den blir såld eller inte, sen gäller det att jag hittar rätt färgkombination på ninjan för att det ska va intressant
den ska se ut så här
http://195.149.144.113/images/26/26-26982520626.jpg
ja men lika barn leka bästcrashtestdummy skrev:och du kallar mig för fyllo???
kul att prova något nyttblom skrev:varför då?
TERMINATOR skrev:kul att prova något nytt
erik skrev:Inget negativt om ninjan som är en bra hoj (i 20 minuter eller hur var det blom?
) men jag förstår inte vad bytet ska vara bra för.
ja en toppen hoj man har kul med den i ca 20 minerik skrev:Inget negativt om ninjan som är en bra hoj (i 20 minuter eller hur var det blom?
) men jag förstår inte vad bytet ska vara bra för.
blom skrev:ja en toppen hoj man har kul med den i ca 20 min
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |