Tengil skrev:Äter tårta och dansar riverdans?
Det var en vacker syn måste jag säga. Kallas det riverdace-vodka för att man dricker det när man dansar eller för att man börjar dansa av att dricka den?
Tengil skrev:Äter tårta och dansar riverdans?
erik skrev:Det var en vacker syn måste jag säga. Kallas det riverdace-vodka för att man dricker det när man dansar eller för att man börjar dansa av att dricka den?
man börjar dansa av den.. eller man börjar även dricka den när man dansar.. sen hurrrrrrrrrrrrrrrrrrrar man tengilerik skrev:Det var en vacker syn måste jag säga. Kallas det riverdace-vodka för att man dricker det när man dansar eller för att man börjar dansa av att dricka den?
80% förare 20% maskin säger man ju i RR-kretsar...... så det säger kanske mer om dig än om cykeln.Stefan skrev:Testade Fylledockans här om dan och den tröttnade jag på så fort jag försökte svänga. Min 24meters Volvo känns smidigare
ajfan där bet stefan sig själv i pungencrashtestdummy skrev:80% förare 20% maskin säger man ju i RR-kretsar...... så det säger kanske mer om dig än om cykeln.
blom skrev:händer det inget roligt här idag
nej gör inte det. molly soverNoicE skrev:ska ut och skjutsa på hamburgertjejen, jag ringer dig efteråt så kan vi äta lök tillsammans.
alldeles för stel i ryggen för att utföra såna manövrar, eller så är inte pungen slapp nog.blom skrev:ajfan där bet stefan sig själv i pungen
ska bli intressantStefan skrev:alldeles för stel i ryggen för att utföra såna manövrar, eller så är inte pungen slapp nog.
Ska forska lite i ämnet, återkommer med resultat.
Go natt
jävla sunkdagTengil skrev:Underbara dag! Vad har du i ditt sköte för mig?
vadå underbart väder, god mat och ledigcrashtestdummy skrev:jävla sunkdag
har inga fönster, sirapslimpa och redbull och frihetsberövad....blom skrev:vadå underbart väder, god mat och ledig
det låter som att du är en princecrashtestdummy skrev:har inga fönster, sirapslimpa och redbull och frihetsberövad....
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|