blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
nähä lite mer snus och bad religion
här slås det på stora trumman, vart ska du åka? Degerfors och kolla på elektriska tåget???TERMINATOR skrev:Hej då nu drar jag på semester, kommer hem på lördag
crashtestdummy skrev:här slås det på stora trumman, vart ska du åka? Degerfors och kolla på elektriska tåget???
det går inte, hur jag än försöker så går det inteblom skrev:ska bli intressant
blom skrev:tengil är du sambo fortfarande
är hon lika poetiskTengil skrev:Jajjamensan!
Behöver du hjälp? Vi kanske kan ha det som något slags utmaning på festen.Stefan skrev:det går inte, hur jag än försöker så går det inte
det beror på vart man befiner sig... själv är jag på Rhodos imorgon och jag tror att det är stora chanser till sol...blom skrev:det verkar som att det ska bli sunk väder i morgon
ja oja där ska det ju tydligen bli tok regn nu i 10 dagar,, dom varnade ju på tvanol70 skrev:det beror på vart man befiner sig... själv är jag på Rhodos imorgon och jag tror att det är stora chanser till sol...
jaja vi får väl seanol70 skrev:det måste vara något fel på din väderhallåa... kanske ska byta till en kanal som har en riktig meteorolog... istället för de kanaler med lättklädda kvinnor som bara kan spå annalkande fuktighet...
Nix, men han är på väg till Guantanamo med en påse över huvudet.blom skrev:blev kjell skjuten i england
ähh han har ju gjort som gessle och grabarna-tagit pengarna och dragitKyckling skrev:Nix, men han är på väg till Guantanamo med en påse över huvudet.
det får han inte ha blivit.. han är ju skyldig mig 20 kr...blom skrev:ja det blev han tydligen
TERMINATOR skrev:under v 32 åker nog ringarna på
vi får se om någon fattar budskapet i detta
TERMINATOR skrev:4 år drygt, vi får se vilken dag det blir men troligen under semmestern,
men håll det hemligt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |