blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
fan jag är mer åksugen.... men snart hoppas jag att det blir åka året runt
den är ju faktiskt tok fin.. gör som tengil.. tänk på att du åker billigt.. billig försäkring och kanske betald eller snart ialfTERMINATOR skrev:jag får inget hugg på min heller så den blir nog kvar ett tag till, den är ju trotts allt i bra skick
Stefan skrev:jaha, då var det dax att gå o lägga sig......suck
natti natti
(nån som vet var man får ett jobb med humana arbetstider)
blom skrev:fan jag är mer åksugen.... men snart hoppas jag att det blir åka året runt
TERMINATOR skrev:jag får inget hugg på min heller så den blir nog kvar ett tag till, den är ju trotts allt i bra skick
en dubbel-macka blir det... fast ingen motard utan en crossKjelle skrev:Å nej....
Är det dags för den gamla motardvalsen nu igen?
Eller tänker du dubba mördar-suckan?
jobbar inte åsaMattias650 skrev:Jaha, då var man pappa-ledig då.
Synd bara att jag inte får med Elin på hojen. Iallafall inte på något säkert sätt... Tankväska funkar väl än så länge men tror inte Åsa blir så glad då.
fy fan vad jag hatar måndagar, och vetskapen om att tis, ons, och torsdag kommer att bli aptunga gör inte saken lättare.blom skrev:jobbar inte åsa
jag medcrashtestdummy skrev:fy fan vad jag hatar måndagar, och vetskapen om att tis, ons, och torsdag kommer att bli aptunga gör inte saken lättare.
blom skrev:jobbar inte åsa
som jag ser det är det en kostnadsfråga om jag ska skicka ett internmail eller inte.....Mattias650 skrev:Det är ju sant. Det hon inte vet om lider hon ju inte av...
Mattias650 skrev:Jaha, då var man pappa-ledig då.
Synd bara att jag inte får med Elin på hojen. Iallafall inte på något säkert sätt... Tankväska funkar väl än så länge men tror inte Åsa blir så glad då.
crashtestdummy skrev:som jag ser det är det en kostnadsfråga om jag ska skicka ett internmail eller inte.....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|