blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
igår la jag mig fan med ett smile efter åkturen.. det är ju så det ska se ut
något jag inte fattar är hur fan ni kan kröka tills kl 2 på natten och vara rätt så fulla då. men dagen efter så sätter ni er i bilar/på hojen mm runt 12-13 tiden och tror att ni är nyktra syftar inte på dig nu enbart tengil. men som förra helgen tex och jag kan räkna upp 100 gg till när det gäller vissa personer.Tengil skrev:Och jag är bakis... Kellys, Royal och Björnis. Kul fast tröttande.
åfan.. jävlar vad förvånad jag blirTERMINATOR skrev:idag har jag tvättat och vaxat hojen igen
Tengil skrev:Och jag är bakis... Kellys, Royal och Björnis. Kul fast tröttande.
skulle vara mycket trevligt att få seKjelle skrev:Kan förresten inte Termos eller Dockan, som hade riktiga kameror med igår, lägga upp lite hojbilder från torget? Kändes rätt bra med så många hojar, för första(?) gången i år.
blom skrev:något jag inte fattar är hur fan ni kan kröka tills kl 2 på natten och vara rätt så fulla då. men dagen efter så sätter ni er i bilar/på hojen mm runt 12-13 tiden och tror att ni är nyktra syftar inte på dig nu enbart tengil. men som förra helgen tex och jag kan räkna upp 100 gg till när det gäller vissa personer.
bara en funderan
Kjelle skrev:Kan förresten inte Termos eller Dockan, som hade riktiga kameror med igår, lägga upp lite hojbilder från torget? Kändes rätt bra med så många hojar, för första(?) gången i år.
Kjelle skrev:Kan förresten inte Termos eller Dockan, som hade riktiga kameror med igår, lägga upp lite hojbilder från torget? Kändes rätt bra med så många hojar, för första(?) gången i år.
Mattias650 skrev:Jag la ut några bilder på PBRs hemsida igår du kan kolla på!
ännu en förlorad själ, beklagar sorgen.erik skrev:Ändra även min profil så det står rätt hojar...
Stefan skrev:ännu en förlorad själ, beklagar sorgen.
Nej fan, inte vi inte.blom skrev:dävna idag
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |